logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lancerto nowym klientem Salestube

  PR 11.03.2019, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One, dołącza marka mody męskiej, Lancerto. SalesTube, który przejął obsługę marki od iProspect, będzie odpowiadał za jej e-commerce na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lancerto-nowym-klientem-salestube,381593,artykul.html

Agencja SalesTube będzie odpowiedzialna za stałą obsługę Lancerto nastawioną na działania performance, których głównym celem jest wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym Lancerto.com.

- SalesTube łączy kompetencje strategiczne z wiedzę ekspercką e-commerce, na każdym obszarze, w którym widzimy potencjał rozwojowy dla naszego biznesu. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy adaptacja zmian w obszarze performance, którą agencja rozpoczęła już na etapie audytu, umożliwi nam szybki zwrot z inwestycji. Jednocześnie dbamy o dostarczenie użytkownikom najlepszego doświadczenia z marką podczas zakupów online i wiemy, że tu także możemy liczyć na najlepsze profesjonalne wsparcie - mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce marki Lancerto.

Wraz z pierwszą kampanią performance agencja wystartowała również z kampanią wizerunkową, promującą nową kolekcję wiosna-lato marki. 15-sec. i 6-sec. spot wizerunkowy będzie wspierany na Facebooku jak również na kanale YouTube poprzez działania programmatic buying. Łącząc cele wizerunkowe ze sprzedażowymi na kanale YouTube, w kampanii zostanie wykorzystany format True View For Shopping. Za rekomendację i zakup mediów odpowiada SalesTube. Kampania wizerunkowa potrwa od 6 marca do końca miesiąca.

- Ekspertyza i skala klientów e-commerce pozwoliła nam na bardzo szybkie zaplanowanie harmonogramu zmian, które zoptymalizują dochodowość e-commerce’u marki Lancerto. Zaproponowaliśmy nowe podejście do stałego wsparcia sprzedaży skorelowane z kampanią wizerunkową, które optymalizuje cały proces i wpłynie na rozwój e-biznesu klienta - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

Agencja SalesTube rozpoczęła współpracę z Lancerto z początkiem marca. Umowa na stałe działania sprzedażowe w internecie została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764