logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lancerto nowym klientem Salestube

  PR 11.03.2019, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One, dołącza marka mody męskiej, Lancerto. SalesTube, który przejął obsługę marki od iProspect, będzie odpowiadał za jej e-commerce na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lancerto-nowym-klientem-salestube,381593,artykul.html

Agencja SalesTube będzie odpowiedzialna za stałą obsługę Lancerto nastawioną na działania performance, których głównym celem jest wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym Lancerto.com.

- SalesTube łączy kompetencje strategiczne z wiedzę ekspercką e-commerce, na każdym obszarze, w którym widzimy potencjał rozwojowy dla naszego biznesu. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy adaptacja zmian w obszarze performance, którą agencja rozpoczęła już na etapie audytu, umożliwi nam szybki zwrot z inwestycji. Jednocześnie dbamy o dostarczenie użytkownikom najlepszego doświadczenia z marką podczas zakupów online i wiemy, że tu także możemy liczyć na najlepsze profesjonalne wsparcie - mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce marki Lancerto.

Wraz z pierwszą kampanią performance agencja wystartowała również z kampanią wizerunkową, promującą nową kolekcję wiosna-lato marki. 15-sec. i 6-sec. spot wizerunkowy będzie wspierany na Facebooku jak również na kanale YouTube poprzez działania programmatic buying. Łącząc cele wizerunkowe ze sprzedażowymi na kanale YouTube, w kampanii zostanie wykorzystany format True View For Shopping. Za rekomendację i zakup mediów odpowiada SalesTube. Kampania wizerunkowa potrwa od 6 marca do końca miesiąca.

- Ekspertyza i skala klientów e-commerce pozwoliła nam na bardzo szybkie zaplanowanie harmonogramu zmian, które zoptymalizują dochodowość e-commerce’u marki Lancerto. Zaproponowaliśmy nowe podejście do stałego wsparcia sprzedaży skorelowane z kampanią wizerunkową, które optymalizuje cały proces i wpłynie na rozwój e-biznesu klienta - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

Agencja SalesTube rozpoczęła współpracę z Lancerto z początkiem marca. Umowa na stałe działania sprzedażowe w internecie została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764