logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lancerto nowym klientem Salestube

  PR 11.03.2019, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One, dołącza marka mody męskiej, Lancerto. SalesTube, który przejął obsługę marki od iProspect, będzie odpowiadał za jej e-commerce na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lancerto-nowym-klientem-salestube,381593,artykul.html

Agencja SalesTube będzie odpowiedzialna za stałą obsługę Lancerto nastawioną na działania performance, których głównym celem jest wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym Lancerto.com.

- SalesTube łączy kompetencje strategiczne z wiedzę ekspercką e-commerce, na każdym obszarze, w którym widzimy potencjał rozwojowy dla naszego biznesu. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy adaptacja zmian w obszarze performance, którą agencja rozpoczęła już na etapie audytu, umożliwi nam szybki zwrot z inwestycji. Jednocześnie dbamy o dostarczenie użytkownikom najlepszego doświadczenia z marką podczas zakupów online i wiemy, że tu także możemy liczyć na najlepsze profesjonalne wsparcie - mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce marki Lancerto.

Wraz z pierwszą kampanią performance agencja wystartowała również z kampanią wizerunkową, promującą nową kolekcję wiosna-lato marki. 15-sec. i 6-sec. spot wizerunkowy będzie wspierany na Facebooku jak również na kanale YouTube poprzez działania programmatic buying. Łącząc cele wizerunkowe ze sprzedażowymi na kanale YouTube, w kampanii zostanie wykorzystany format True View For Shopping. Za rekomendację i zakup mediów odpowiada SalesTube. Kampania wizerunkowa potrwa od 6 marca do końca miesiąca.

- Ekspertyza i skala klientów e-commerce pozwoliła nam na bardzo szybkie zaplanowanie harmonogramu zmian, które zoptymalizują dochodowość e-commerce’u marki Lancerto. Zaproponowaliśmy nowe podejście do stałego wsparcia sprzedaży skorelowane z kampanią wizerunkową, które optymalizuje cały proces i wpłynie na rozwój e-biznesu klienta - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

Agencja SalesTube rozpoczęła współpracę z Lancerto z początkiem marca. Umowa na stałe działania sprzedażowe w internecie została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764