logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Landingi z integracją w HubSpot

  PR 17.03.2022, przeczytano 242 razy

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot – liderem segmentu marketing automation. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać. Zalety płynące z synergii tych systemów dostrzegają już polskie firmy, m.in. Verseo czy BusinessWeb.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/landingi-z-integracja-w-hubspot,395131,artykul.html

HubSpot to narzędzie CRM (Customer Relationship Management) w formie rozbudowanej platformy wspierającej zdobywanie nowych klientów i zarządzanie relacjami z nimi. Korzysta z niej ponad 113 tysięcy firm z całego świata, w tym giganci różnych branż, tacy jak BBC, Trello czy Suzuki. Landingi jako dostawca oprogramowania do budowania i publikowania landing page’y, które umożliwiają skuteczne i skalowalne generowanie leadów, stawia na synergię z najlepszymi narzędziami do obsługi relacji z klientem. Stąd uruchomienie integracji z HubSpotem, która pozwala na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe) automatycznie, bezpiecznie i bezpośrednio do tego systemu CRM.

- Dzięki naszej integracji z HubSpot kontakty pozyskane przez landing page, trafiają do systemu, gdzie podlegają dalszej automatyzacji. Są przypisywane do odpowiednich list i uruchamiają zaplanowane procesy. Wszystko po to, aby mogły być jak najlepiej obsłużone przez system lub handlowca – mówi Błażej Abel, CEO Landingi.

W Polsce funkcjonują już agencje, które specjalizują się we wdrażaniu HubSpota do firm i dostrzegają atuty współpracy tej technologii z Landingi. Dzięki wygodnej integracji tych narzędzi można szybko skierować pozyskany ruch do HubSpot CRM i jeszcze lepiej zarządzać procesem konwersji pozyskanych dzięki Landingi leadów, na klientów. To istotnie podnosi efektywność kampanii, wzmacniając i tak już rozbudowane możliwości samych Landingów o całe zaplecze zapewnione przez HubSpot – mówi Mariusz Gliński, CEO BusinessWeb.

Jednoczesne wykorzystanie funkcji platformy Landingi oraz HubSpota znajduje zastosowanie, np. przy sprzedaży cyfrowej.

- Przykładem jest uruchomienie sprzedaży naszego poradnika marketingowego – Adbooka 2022 – mówi Krzysztof Masłowski, CEO & Partner Verseo. - Landing page został wykonany przy użyciu kreatora Landingi, a dzięki integracji z Hubspotem mamy pełen dostęp do list kupujących, narzędzi statystycznych czy ścieżek przepływu klientów. W ten sposób udało się wygodnie połączyć wiele potrzebnych narzędzi, a także zbudować estetyczny, responsywny i w pełni spełniający swoją rolę landing page w bardzo krótkim czasie – dodaje.

Według danych Statista.com, na świecie jest już blisko 10 tysięcy narzędzi wykorzystujących technologię do wspierania marketingu i zarządzania. Przy tak szerokim wachlarzu możliwości kluczowym wyzwaniem staje się budowa optymalnego zestawu rozwiązań marketingowo-technologicznych, aby systemy efektywnie współpracowały, oszczędzając czas i przynosząc wymierne korzyści.

Źródło: Landingi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764