Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot – liderem segmentu marketing automation. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać. Zalety płynące z synergii tych systemów dostrzegają już polskie firmy, m.in. Verseo czy BusinessWeb.
HubSpot to narzędzie CRM (Customer Relationship Management) w formie rozbudowanej platformy wspierającej zdobywanie nowych klientów i zarządzanie relacjami z nimi. Korzysta z niej ponad 113 tysięcy firm z całego świata, w tym giganci różnych branż, tacy jak BBC, Trello czy Suzuki. Landingi jako dostawca oprogramowania do budowania i publikowania landing page’y, które umożliwiają skuteczne i skalowalne generowanie leadów, stawia na synergię z najlepszymi narzędziami do obsługi relacji z klientem. Stąd uruchomienie integracji z HubSpotem, która pozwala na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe) automatycznie, bezpiecznie i bezpośrednio do tego systemu CRM.
- Dzięki naszej integracji z HubSpot kontakty pozyskane przez landing page, trafiają do systemu, gdzie podlegają dalszej automatyzacji. Są przypisywane do odpowiednich list i uruchamiają zaplanowane procesy. Wszystko po to, aby mogły być jak najlepiej obsłużone przez system lub handlowca – mówi Błażej Abel, CEO Landingi.
W Polsce funkcjonują już agencje, które specjalizują się we wdrażaniu HubSpota do firm i dostrzegają atuty współpracy tej technologii z Landingi. Dzięki wygodnej integracji tych narzędzi można szybko skierować pozyskany ruch do HubSpot CRM i jeszcze lepiej zarządzać procesem konwersji pozyskanych dzięki Landingi leadów, na klientów. To istotnie podnosi efektywność kampanii, wzmacniając i tak już rozbudowane możliwości samych Landingów o całe zaplecze zapewnione przez HubSpot – mówi Mariusz Gliński, CEO BusinessWeb.
Jednoczesne wykorzystanie funkcji platformy Landingi oraz HubSpota znajduje zastosowanie, np. przy sprzedaży cyfrowej.
- Przykładem jest uruchomienie sprzedaży naszego poradnika marketingowego – Adbooka 2022 – mówi Krzysztof Masłowski, CEO & Partner Verseo. - Landing page został wykonany przy użyciu kreatora Landingi, a dzięki integracji z Hubspotem mamy pełen dostęp do list kupujących, narzędzi statystycznych czy ścieżek przepływu klientów. W ten sposób udało się wygodnie połączyć wiele potrzebnych narzędzi, a także zbudować estetyczny, responsywny i w pełni spełniający swoją rolę landing page w bardzo krótkim czasie – dodaje.
Według danych Statista.com, na świecie jest już blisko 10 tysięcy narzędzi wykorzystujących technologię do wspierania marketingu i zarządzania. Przy tak szerokim wachlarzu możliwości kluczowym wyzwaniem staje się budowa optymalnego zestawu rozwiązań marketingowo-technologicznych, aby systemy efektywnie współpracowały, oszczędzając czas i przynosząc wymierne korzyści.
Źródło: Landingi