logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lang Ag ponownie inwestuje w projektory Panasonic

  PR 20.01.2023, przeczytano 805 razy
ilustracja

LANG AG przedłuża swoją ponad 30-letnią współpracę z Panasonic, aby zapewnić swoim klientom przewagę konkurencyjną w branży AV


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lang-ag-ponownie-inwestuje-w-projektory-panasonic,398696,artykul.html

Branża rentalowa oraz rozrywki opartej na lokalizacji stoi w obliczu coraz bardziej złożonego rynku, dlatego wiodący gracze szukają przewagi nad najnowszymi technologiami AV. Rosnące koszty transportu i braki kadrowe, a także coraz większe wymagania od organizatorów wydarzeń w kontekście rezerwacji to główne wyzwania dla firm produkujących wydarzenia. Dlatego LANG AG ogłosiła dużą inwestycję w nową serię RQ25K firmy Panasonic, obejmującą 100 sztuk najmniejszych i najlżejszych na świecie 3-chipowych projektorów DLP o jasności do 20 000 lm i rozdzielczości 4K.

- Ta znacząca inwestycja i przedłużenie naszej ponad 30-letniej współpracy z Panasonic pomoże naszym klientom sprostać dzisiejszym wyzwaniom branżowym, powiedział Tobias Lang, dyrektor generalny LANG AG. Projektory Panasonic z serii RQ25K to technologia wizualna nowej generacji, która zachwyca tłumy najnowszą i najlepszą jakością obrazu, usprawnia przepływy pracy, umożliwiając szybką oraz efektywną konfigurację i kontrolę, zapewniając niezrównaną niezawodność.

LANG AG wybrał nową serię, dostępną od grudnia, ponieważ oferuje ona szereg ważnych korzyści dla klientów sektora rentalowego. RQ25K jest o 40% mniejszy i o 35% lżejszy niż jego poprzednik RQ22K, co ułatwia transport firmom zajmującym się wynajmem sprzętu oraz wygodę instalacji stacjonarnych. W nowej serii zostało uproszczonych wiele czynników, od instalacji po obsługę, dzięki oszczędzającym czas funkcjom usprawniającym przepływ pracy. Integracja z szerszymi systemami jest również szybka i prosta dzięki pierwszemu projektorowi Panasonic obsługującemu moduł Intel Smart Display Module (Intel SDM).

- Od momentu, gdy Panasonic wprowadził swoje pierwsze projektory 20,000lm w 2012 roku, zdefiniował sektor, komentuje Lang. Od razu dostrzegliśmy korzyści płynące z nowej serii RQ25K dla naszych klientów. Dzięki gniazdu SDM wyznacza nowe standardy w zakresie konfigurowalności i łączności, łącząc się z systemami opartymi na protokole IP, takimi jak kamery PTZ Panasonic lub KAIROS. Celowo zdecydowaliśmy się na tę platformę 4K – widzimy, że rynek przechodzi na wyższe rozdzielczości, więc zunifikowaliśmy flotę na 4K. Cieszymy się, że będziemy jednym z pierwszych europejskich dostawców, którzy zaoferują tę przełomową technologię AV naszym klientom wynajmu.

Jan Markus Jahn, szef działu Media Entertainment w Panasonic Connect Europe, dodał:

- Ta inwestycja LANG w RQ25, wraz z istniejącymi kamerami PTZ opartymi na protokole IP i platformą produkcyjną KAIROS, oznacza, że będzie to jedna z pierwszych firm, które będą w stanie zaoferować swoim klientom kompletny przepływ pracy glass-to-glass oparty na protokole IP. Jest to kamień milowy dla branży AV i otwiera nowe drzwi dla klientów zajmujących się inscenizacją i wydarzeniami, szczególnie w przypadku produkcji hybrydowych i online.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764