logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laowa 9 mm f/2,8 Zero-D: Obiektyw z mocowaniem Micro 4/3

  PR 15.03.2019, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto – dystrybutor Venus Optics Laowa – ma przyjemność zaprezentować nową wersję obiektywu Laowa 9 mm f/2,8 Zero-D z mocowaniem Micro 4/3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laowa-9-mm-f-2%2C8-zero-d%3A-obiektyw-z-mocowaniem-micro-4-3,381652,artykul.html

Podobnie jak wcześniej dostępne wersje tego obiektywu z mocowaniami Canon EF-M, Fuji X, Sony E oraz DL, Laowa 9 mm f/2,8 Micro 4/3 jest lekka i kompaktowa. Kąt widzenia 113° i duży otwór przysłony sprawiają, że doskonale sprawdza się nie tylko w fotografii, ale również podczas filmowania. Dodatkowo, jak u innych obiektywów z serii Zero-D, w Laowa 9 mm f/2,8 udało się niemal całkowicie wyeliminować dystorsję.

Laowa 9 mm f/2,8 to drugi, po doskonale przyjętym 7,5 mm f/2, obiektyw dla użytkowników systemu Micro 4/3.

Obiektyw dostępny będzie w Polsce pod koniec marca.

ilustracjastrzałka

Charakterystyka

  • Ogniskowa: 9 mm
  • Maksymalny otwór przesłony: f/2,8
  • Kąt widzenia: 113°
  • Dedykowany format: APS-C
  • Średnica filtra: 49 mm
  • Znakomita jakość obrazu
  • Lekki i kompaktowy
  • Zniekształcenie bliskie zeru

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764