logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

  PR 02.04.2024, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lap-chwile.-lech-manifestuje-nowy-rozdzial-w-historii-marki,403680,artykul.html

Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy odważną parasolową markę, w której integruje całe portfolio, oferując wachlarz napojów alkoholowych, niskoalkoholowych, bezalkoholowych oraz funkcyjnych pod szyldem piwa generacji „L”. To wszystko to ukłon w kierunku młodego duchem konsumenta, który ceni sobie różnorodność piwa i okazji konsumpcji.

Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO - taka jak Lech. 

Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marek Premium Kompanii Piwowarskiej

Manifest marki

Szeroka kampania 360 stopni promująca nową wizję Lecha startuje we wtorek, 2 kwietnia i obejmie: eventy, nowe opakowania, TV, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech pojawia się na zasadzie zabawnej gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedna z pierwszych kreacji od jakich rozpoczyna się kampania to Manifest marki, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach.

 Lech od lat kształtuje nie tylko smaki, ale i trendy w branży piwnej, nadając ton całej kategorii piwa. Jako jedna z pierwszych w Polsce marka wprowadziła na rynek zieloną butelkę, wariant bezalkoholowy Free czy piwa funkcyjne Active. Lech wdrożył również unikatowe rozwiązanie do swoich opakowań: funkcję easy grip na puszkach i butelkach czyli specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym opakowania pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni.

Wiodącą rolę w kampanii ma VML – agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów.

Nową identyfikację wizualną marki Lech zaprojektowali Wojtek Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Za zakup mediów odpowiada Zenith, a za współpracę z influencerami – Cut the Mustard. Produkcją wiodących materiałów ATL kampanii zajmie się Moon Films, Televisor ze wsparciem Studia Juice.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764