logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Łap chwile. Lech z nowym spotem

  PR 06.05.2024, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lap-chwile.-lech-z-nowym-spotem,404086,artykul.html

Nowy spot Lecha jest wizualną manifestacją tego, o czym jest nowa platforma komunikacyjna marki: o łapaniu chwil i zdystansowaniu się od pędzącego świata.  

Video prezentuje różne okoliczności sprzyjające wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa – w schronisku górskim, w ogródku działkowym, w mieście czy na półwyspie Helskim.

Spot, wykorzystując całe portfolio piw od Lecha z naciskiem na piwa bezalkoholowe, uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną, łącząc ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.

Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców

Paweł Drubkowski, Senior Brand Manager marki Lech

Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii odpowiada VML. Spot i video digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego.

Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i Internecie.

Nowa wizja Lecha  

Produkty z portfolio Lecha w nowej identyfikacji wizualnej, obejmujące piwo alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne, są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Kampania 360 stopni promująca markę Lech i nową platformę komunikacyjną wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764