logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lars Silberbauer nowym dyrektorem marketingu HMD Global

  PR 27.09.2022, przeczytano 951 razy
ilustracja

HMD Global, dom urządzeń Nokia, ma przyjemność ogłosić, że Lars Silberbauer został nowym CMO firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lars-silberbauer-nowym-dyrektorem-marketingu-hmd-global,397382,artykul.html

Silberbauer będzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi HMD w zakresie całego portfolio smartfonów, telefonów, tabletów i akcesoriów firmy Nokia, a także usług konsumenckich i korporacyjnych HMD Global.

Lars będzie podlegał bezpośrednio Florianowi Seiche, dyrektorowi generalnemu, który kontynuuje opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju pełnego portfolio urządzeń Nokia i usług HMD Global.

– Jestem podekscytowany dołączeniem do HMD Global w tak wyjątkowym czasie. Właśnie uruchomiliśmy nową, rewolucyjną usługę Circular, która ma na celu zmianę sposobu, w jaki patrzymy na posiadanie smartfonów, a także zaprezentowaliśmy najbardziej ekologiczny smartfon w historii marki. Z niecierpliwością czekam na efekty naszej wspólnej pracy. Będziemy kontynuować transformację cyfrową w naszych działaniach marketingowych. Chcemy stać się wpływowym liderem cyfrowym i łączyć ludzi z całego świata bez negatywnego wpływu na stan środowiska – powiedział Lars Silberbauer, nowy dyrektor marketingu HMD Global.

Przed pracą w HMD Global, Lars kierował zespołami marketingu i digitalu w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim, a także był wiceprezesem MTV Digital Studios, gdzie koncentrował się na rozwijaniu MTV poprzez kanały digitalowe i społecznościowe. Lars pracował również w LEGO jako Global Senior Director, gdzie zrewolucjonizował komunikację firmy, przekształcając markę, która nie była obecna w mediach społecznościowych, w jednego z najbardziej wpływowych digitalowych liderów na świecie.

Źródło: HMD Global

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764