logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lars Silberbauer nowym dyrektorem marketingu HMD Global

  PR 27.09.2022, przeczytano 339 razy
ilustracja

HMD Global, dom urządzeń Nokia, ma przyjemność ogłosić, że Lars Silberbauer został nowym CMO firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lars-silberbauer-nowym-dyrektorem-marketingu-hmd-global,397382,artykul.html

Silberbauer będzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi HMD w zakresie całego portfolio smartfonów, telefonów, tabletów i akcesoriów firmy Nokia, a także usług konsumenckich i korporacyjnych HMD Global.

Lars będzie podlegał bezpośrednio Florianowi Seiche, dyrektorowi generalnemu, który kontynuuje opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju pełnego portfolio urządzeń Nokia i usług HMD Global.

– Jestem podekscytowany dołączeniem do HMD Global w tak wyjątkowym czasie. Właśnie uruchomiliśmy nową, rewolucyjną usługę Circular, która ma na celu zmianę sposobu, w jaki patrzymy na posiadanie smartfonów, a także zaprezentowaliśmy najbardziej ekologiczny smartfon w historii marki. Z niecierpliwością czekam na efekty naszej wspólnej pracy. Będziemy kontynuować transformację cyfrową w naszych działaniach marketingowych. Chcemy stać się wpływowym liderem cyfrowym i łączyć ludzi z całego świata bez negatywnego wpływu na stan środowiska – powiedział Lars Silberbauer, nowy dyrektor marketingu HMD Global.

Przed pracą w HMD Global, Lars kierował zespołami marketingu i digitalu w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim, a także był wiceprezesem MTV Digital Studios, gdzie koncentrował się na rozwijaniu MTV poprzez kanały digitalowe i społecznościowe. Lars pracował również w LEGO jako Global Senior Director, gdzie zrewolucjonizował komunikację firmy, przekształcając markę, która nie była obecna w mediach społecznościowych, w jednego z najbardziej wpływowych digitalowych liderów na świecie.

Źródło: HMD Global

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764