logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laserowy Benq LH650 z USB-C – ekonomiczny projektor biznesowy Full HD

  PR 26.09.2023, przeczytano 1238 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził właśnie na polski rynek ekonomiczny i ekologiczny laserowy projektor przeznaczony dla biznesu. Laserowe źródło światła, nowy, wydajniejszy tryb SmartEco 2.0 i szereg nowych funkcji pozwalają na około 20 tys. godzin pracy bez pogorszenia jakości obrazu i nasycenia barw. Pozwala to dodatkowo zaoszczędzić znacznie więcej energii elektrycznej. Projektor wyposażono w wiele funkcji ułatwiających i upraszczających jego instalację i eksploatację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laserowy-benq-lh650-z-usb-c-%E2%80%93-ekonomiczny-projektor-biznesowy-full-hd,401502,artykul.html

Keystone 2D i dopasowanie narożników

Korekcja trapezowych zniekształceń geometrii obrazu i możliwość dodatkowej korekcji położenia narożników  znakomicie upraszcza instalację projektora i umożliwia szybkie rozpoczęcie prezentacji.

Cyfrowa regulacja wielkości i położenia obrazu

Funkcja ta dodatkowo zwiększa wygodę dostosowania obrazu do wielkości i położenia ekranu bez konieczności przesuwania projektora.

Automatyczne uruchamiania i wygaszanie projekcji

Projektor włącza się natychmiast po wykryciu sygnału wejściowego w gnieździe HDMI a laserowe źródło światła powoduje, że wyświetlany obraz od razu ma pełną jasność i nasycenie barw.

Gniazda i 10W głośnik

Projektor ma gniazda: USB-C Display Port with PD out 5V/1A, HDMI-1 (2.0b/HDCP2.2), HDMI-2 (2.0b/HDCP2.2), USB typu A-1 (2.0/zasilanie 1,5 A/Serwisowe), USB typu A-2 (2.0/zasilanie 1,0 A/Odbiornik radiozłącza) i RS232 (DB, 9-pinowe).

WiFi – opcja

Komunikacja projektora z siecią WiFi możliwa jest po dokupieniu opcjonalnej karty WiFi BenQ EZC5201BS  podłączanej do gniazda USB-A . Nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania.

Projektor BenQ LH650 dostępny jest już w Polsce w sugerowanej cenie 1100€ netto.

Gwarancja 36 miesięcy lub 20 tys. godzin pracy. Dla zapewnienia nieprzerwanej pracy użytkownika, na czas ewentualnej naprawy dostarczana jest jednostka zastępcza.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764