logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laserowy projektor Sony o jasności 13000 lumenów

  PR 13.02.2020, przeczytano 127 razy
ilustracjastrzałka

Na targach ISE 2020 firma Sony zaprezentowała— najnowszy projektor VPL-FHZ131L o jasności 13 000 lumenów i rozdzielczości WUXGA (1920x1200). Pokrywa on 100% przestrzeni barw sRGB, co w połączeniu z wysokim kontrastem ∞:1 przekłada się na wyjątkową jakość i atrakcyjność wizualną obrazu. Model ten wyróżnia się szerokim zakresem zmian położenia osi obiektywu ułatwiającego instalację w różnych warunkach. Projektor pozwala też na użycie, sprzedawanego oddzielnie, obiektywu krótkiego rzutu VPLL-Z4107 (współczynnik projekcji 0,75:1 - 0,94:1), ułatwiającego instalację w stosunkowo małej odległości od ekranu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laserowy-projektor-sony-o-jasnosci-13000-lumenow--,385657,artykul.html

Przyszłość projekcji laserowej

Sony oferuje szeroką gamę projektorów laserowych do każdego obiektu, od klas szkolnych przez sale konferencyjne po muzea. Są wśród nich zarówno proste modele, jak i urządzenia z segmentu premium. Instalację wszystkich nowych modeli laserowych ułatwia zaawansowana funkcja „inteligentnych ustawień”. Pozwala ona wybrać wstępnie zdefiniowane ustawienia jasności, systemu chłodzenia, koloru oraz innych właściwości projektora, by zapewnić optymalne działanie w konkretnym środowisku pracy.

Wiosną br. firma Sony zamierza wprowadzić inne, wymienione poniżej projektory. Nie będą one prezentowane na targach ISE 2020.

  • VPL-FHZ101L i VPL-FHZ91L — Te modele WUXGA również zaliczają się do produktów wysokiej klasy, a ich jasność wynosi odpowiednio 10 000 lm i 9000 lm.
  • VPL-PHZ12 — Nowy projektor WUXGA Sony średniej klasy jest wyposażony w laserowe źródło światła o jasności 5000 lm oraz 0,76-calowy panel LCD z wbudowanym optycznym modułem kompensującym. Wyświetla żywe, jasne obrazy z wiernie zreprodukowanymi kolorami i dużym kontrastem: ∞:1.
  • VPL-CWZ10 — Ten nowy model to najmniejszy na rynku1 projektor laserowy WXGA o jasności 5000 lm. Urządzenie jest o 40% mniejsze i o 35% lżejsze od modelu VPL-PWZ10.  Przystępna cena i małe wymagania konserwacyjne laserowego źródła światła sprawią, że ten prosty projektor z powodzeniem zastąpi modele z lampą.

Firmy zainteresowane zakupem wielu projektorów do różnych zastosowań u jednego producenta znajdą w ofercie Sony modele łączące wysoką jakość obrazu statycznego i filmowego ze spójnością kolorystyki, wzornictwa oraz sposobu obsługi i integracji, niezależnie od zastosowania i wielkości pomieszczenia.

Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

Dodatkowe informacje:

1: Wsród projektorów 3LCD z laserowym źródłem światła o jasności 5000 lm. Stan na 11 lutego 2020 r., na podstawie badań Sony.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764