logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laserowy projektor Sony VPL-FHZ700L

  PR 17.06.2014, przeczytano 1526 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu następcy modelu VPL-FHZ55: pierwszego na świecie projektora 3LCD z laserowym źródłem światła. Nowy projektor VPL-FHZ700L o jasności 7000 lumenów jest przeznaczony do użytku komercyjnego w dużych obiektach: placówkach edukacyjnych, przedsiębiorstwach, muzeach itp. W mniejszych pomieszczeniach popularnością cieszy się wprowadzony przed blisko rokiem model FHZ55, o jasności 4000 lumenów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laserowy-projektor-sony-vpl-fhz700l,21953,artykul.html

Oba modele mają rozdzielczość 1920 x 1200 (WUXGA) i są wyposażone w szereg rozwiązań ułatwiających użytkowanie i instalację. Należy do nich system szybkiego włączania i wyłączania, możliwość instalacji pod dowolnym kątem, technologia łączenia obrazów z wielu projektorów (ang. Edge Blending), szeroki zakres przemieszczania obiektywu w pionie i w poziomie (ang. Lens Shift) oraz zaawansowane korekty geometrii obrazu. Ważny atut stanowi ponadto bezobsługowa działanie przez 20 000 godzin. Model FHZ700L jest dodatkowo przystosowany do integracji z większymi systemami: zawiera rozbudowany zestaw łączy i może współpracować z siedmioma oferowanymi oddzielnie obiektywami.

Dzięki nowo opracowanej przez Sony technologii laserowego źródła światła projektor VPL-FHZ700L łączy zalety systemu 3LCD — w tym żywą kolorystykę obrazu — z trwałością lasera. Okres eksploatacji źródła światła wynosi aż 20 000 godzin. Oznacza to znaczną oszczędność czasu i pieniędzy, szczególnie w zestawieniu z kosztami wymiany tradycyjnych lamp. Eliminuje również konieczność rozstawiania rusztowań lub wchodzenia na drabinę w celu konserwacji lampy i filtrów — i wszelkie związane z tym niedogodności i zagrożenia.

Połączenie technologii 3LCD ze źródłem światła o natężeniu 7000 lumenów pozwala na uzyskanie żywego, naturalnie wyglądającego obrazu. Projektor wyróżnia się bardzo krótkim czasem uruchamiania i wyłączania. Jest ponadto wyposażony w tryb stałej jasności, przydatny podczas długotrwałych projekcji na spotkaniach i konferencjach, a także w salach lekcyjnych i wykładowych.

Projektory Sony z laserowym źródłem światła mają unikatowe, niedostępne w innych rozwiązaniach cechy. Jedną z nich jest możliwość instalacji pod dowolnym kątem, dzięki której integratorzy zyskują nieograniczoną przestrzeń do twórczych eksperymentów z prezentacją obrazu. Przykładowo, projektor można obrócić o dowolny kąt — również na bok — i w dalszym ciągu uzyskać stabilny, wyraźny obraz.

W projektorze VPL-FHZ700L można zainstalować sprzedawaną oddzielnie kartę HDBaseT. Zmniejsza ona ilość potrzebnych kabli, wzmacniaczy sygnału i odbiorników, a w rezultacie obniża całkowity koszt systemu i liczbę potencjalnych miejsc występowania awarii.

Nowe projektory VPL-CH355 i VPL-CH375

Firma Sony wzbogaca też popularną serię C, którą tworzą projektory instalacyjne. Pojawią się w niej atrakcyjne cenowo modele VPL-CH355 i VPL-CH375, zwiększające możliwości wyboru dla firm partnerskich i samych klientów. Oba urządzenia mają rozdzielczość 1920 x 1200 (WUXGA) i są zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika. Ich standardowe wyposażenie stanowi łącze HDBaseT, które można uzupełnić sprzedawanym oddzielnie systemem łączności bezprzewodowej. Nowe modele doskonale sprawdzą się w sektorze edukacji i przedsiębiorstw.

Nowy projektor laserowy VPL-FHZ700L będzie dostępny od września; nowe modele z serii C pojawią się w listopadzie. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.sony.co.uk/pro/hub/projectors-laser

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764