logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lasery Colop Polska ponownie na targach Festiwaldruku.pl

  PR 04.09.2019, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 18-19 września w Warszawie w EXPO XXI odbędzie się kolejna edycja targów poligrafii reklamowej, na których po raz kolejny pojawi się firma Colop Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lasery-colop-polska-ponownie-na-targach-festiwaldruku.pl,383829,artykul.html

Znajdziecie ich na stoisku H2, gdzie zaprezentowana zostanie m.in. nowość Thunderlaser – wielkoformatowy ploter gwarantujący czystą obróbkę sklejki bez opaleń i okopceń.

Specjaliści z Działu Technologii Laserowych pokażą możliwości ploterów Universal Laser Systems. Odbędzie się także prezentacja znakowarki CMS, jak również pokazy efektu pracy laserów na różnych materiałach: laminat, sklejka, drewno czy skóra.

Wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć, jak łatwo i szybko można wygrawerować dane swojej firmy takie jak nazwa, logo czy adres strony www na różnego rodzaju gadżetach reklamowych typu ołówki, długopisy lub kubki.

ilustracjastrzałka

FestiwalDruku.pl to największe targi dla branży poligraficznej w drugiej połowie roku. Wystawcami są producenci oraz dostawcy mediów i maszyn dla rynku reklamowego. Targom towarzyszą różnego rodzaju wydarzenia dodatkowe tj.: seminaria, warsztaty, pokazy i konkursy.

Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane tym wydarzeniem agencje reklamowe, drukarnie i producentów opakowań.

  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających targi TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wulkaniczny krajobraz wyspy na nowych koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje...
Coca-Cola Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu - „Otwarci jak nigdy”.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764