logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lateksowy Ricoh na stoisku Print Support podczas Festiwalu Druku

  PR 04.08.2015, przeczytano 940 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 9-10 września 2015 podczas Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań firma Print Support S.C. zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę lateksową Ricoh L4130.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lateksowy-ricoh-na-stoisku-print-support-podczas-festiwalu-druku,25595,artykul.html

Zastosowane w niej innowacyjne atramenty lateksowe posiadają certyfikat GreenGuard. Za wydruk odpowiada wysokiej jakości głowica Ricoh GEN5 generująca krople wielkości 4,6 i 14 pl. Maksymalna rozdzielczość druku to 1200 DPI, a dzięki zastosowaniu koloru białego, druk może odbywać się na materiałach przezroczystych oraz innych wielobarwnych.

Na stoisku będzie można zobaczyć możliwości urządzenia jak i samemu wykonać wydruki testowe. Szczegółowe informacje techniczne dostępne są na stronie www.ricohlatex.pl oraz www.pro.ricoh.pl

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu  jest OOH magazine.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764