logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lato na horyzoncie - nowa kampania Bonarka City Center

   02.06.2010, przeczytano 1312 razy

1 czerwca, pod hasłem Wypatruj letnich okazji!, startuje kolejna kampania reklamowo-wizerunkowa Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmują nośniki outdoor, siatki wielkoformatowe, prasę regionalną, radio oraz mobile typu backlight.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lato-na-horyzoncie---nowa-kampania-bonarka-city-center,10767,artykul.html

Elementem charakterystycznym letniej kreacji jest punkt orientacyjny Bonarki - komin, który przybrał postać nadmorskiej latarni w biało-czerwone pasy. Visual stanowić ma połączenie skojarzenia wakacyjnych wędrówek z wypatrywaniem letnich okazji w Bonarka City Center.

Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okoliczne miejscowości. Kreacje z latarnią morską pojawiły się na ponad 100 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią reklamy na mobilach typu backlight w okolicznych powiatach.

W ramach kampanii pojawi się nowy brand claim: „Największa z przyjemności”, odnoszący się do największej przestrzeni handlowej w Krakowie oraz komfortu robienia zakupów. Dodatkowym wsparciem letniej kampanii będą także nowe directionale, które - w zmienionym layoucie - pojawią się w Krakowie od 1 czerwca. Kampania potrwa do 30 czerwca 2010.

Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Źródło: Open Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764