1 czerwca, pod hasłem Wypatruj letnich okazji!, startuje kolejna kampania reklamowo-wizerunkowa Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmują nośniki outdoor, siatki wielkoformatowe, prasę regionalną, radio oraz mobile typu backlight.
Elementem charakterystycznym letniej kreacji jest punkt orientacyjny Bonarki - komin, który przybrał postać nadmorskiej latarni w biało-czerwone pasy. Visual stanowić ma połączenie skojarzenia wakacyjnych wędrówek z wypatrywaniem letnich okazji w Bonarka City Center.
Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okoliczne miejscowości. Kreacje z latarnią morską pojawiły się na ponad 100 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią reklamy na mobilach typu backlight w okolicznych powiatach.
W ramach kampanii pojawi się nowy brand claim: „Największa z przyjemności”, odnoszący się do największej przestrzeni handlowej w Krakowie oraz komfortu robienia zakupów. Dodatkowym wsparciem letniej kampanii będą także nowe directionale, które - w zmienionym layoucie - pojawią się w Krakowie od 1 czerwca. Kampania potrwa do 30 czerwca 2010.
Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
Źródło: Open Media