logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łatwiejszy dostęp do Google Marketing Platform

  PR 28.10.2020, przeczytano 298 razy

Na rynek digital marketingu wchodzi Full Stack Experts, który kompleksowo obsługuje technologię Google Marketing Platform (GMP). Nowa spółka ma już pierwszych klientów w Polsce ale i m.in. z Australii i Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/latwiejszy-dostep-do-google-marketing-platform,388975,artykul.html

Full Stack Experts posiada status Google Marketing Platform Sales Partner. Zajmuje się całościową obsługą GMP - poczynając od udostępniania licencji, poprzez wdrożenia narzędzi w organizacji, szkolenia użytkowników technologii, kończąc na wsparciu technicznym i eksperckim.

By móc korzystać z narzędzi GMP, firmy i agencje reklamowe muszą zakupić licencję. Do tej pory, na rynku Europy Środkowo – Wschodniej działały cztery podmioty posiadające uprawnienia udostępniania licencji – teraz dołącza do nich Full Stack Experts. Celem spółki jest więc poprawa wyników partnerów w marketingu online, ale też ułatwienie dostępu do GMP firmom i agencjom marketingu internetowego.

Źródło: Full Stack Experts

www.fullstackexperts.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B kolejny raz dla Berlin-Chemie Menarini
Agencja przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764