logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Launch marki Geocel ze wsparciem Pomarańczy

  PR 23.05.2024, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Pomarańcza wspiera Sherwin-Williams we wprowadzeniu produktów Geocel. A wszystko zaczęło się od przemyślanej strategii komunikacji marki i strategii trade marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-launch-marki-geocel-ze-wsparciem-pomaranczy,404327,artykul.html

Launch marki wymaga odpowiedniej strategii – i właśnie na niej zostały oparte działania mające na celu wprowadzenie produktów Geocel (klejów, uszczelniaczy, silikonów) na polski rynek. Na tym jednak nie kończy się rola Pomarańczy.

Agencja odpowiada za key visual, polskie wersje etykiet dla gamy produktów oraz kompleksową obsługę projektową i produkcyjną kluczowych materiałów drukowanych oraz POS wspierających sprzedaż w sklepach sieciowych i tradycyjnych.

Współpraca agencji marketingowej Pomarańcza i  Sherwin-Williams obejmuje także: wdrożenie polskiej wersji strony internetowej www.geocelpolska.pl i opracowanie materiałów video uatrakcyjniających prezentację marki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pomarańcza

pomarancza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764