logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Launch najnowszej gry Vile Monarch

  PR 22.10.2021, przeczytano 691 razy
ilustracja

14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/launch-najnowszej-gry-vile-monarch,393485,artykul.html

Stworzony przez producenta gier Vile Monarch symulator dorastania Growing Up pozwala na wcielenie się w dziecięcego bohatera, gdzie gracz kieruje zarówno codziennością, jak i podejmowaniem kluczowych decyzji w każdym okresie życia postaci - od niemowlęcia, przez dzieciństwo, lata dojrzewania aż do pełnoletności.  Wybory wpływają na szereg zdolności bohatera (zbiór 200), a także na jego relacje z kluczowymi dla przebiegu gry postaci NPC (non-player characters), takich jak rodzice, czy przyjaciele.  

Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za budowanie świadomości produktu na arenie międzynarodowej za pomocą kanałów: Facebook, Twitter i Discord. Szereg działań obejmował opracowanie, realizację i optymalizację strategii komunikacyjnej, stworzenie key visualu komunikacji social media, oraz kreacja i prowadzenie dedykowanych profili na wspomnianych kanałach. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja PR Outreach.

-   Jesteśmy szczęśliwi że mogliśmy stworzyć strategię i poprowadzić globalną komunikację Growing Up. To nie tylko kolejna szansa na pokazanie naszego know how i jakości komunikacji międzynarodowej ale też osobista przyjemność patrzeć jak dobrze gra jest przyjmowana przez zaangażowaną społeczność fanów. – mówi Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający w Next Level Agency.

Setki graczy z niecierpliwością wyczekiwały premiery, a pierwsi dotarli do końca rozgrywki już w kilka godzin po wypuszczeniu gry do sprzedaży. Recenzje Growing Up publikują w swoich kanałach społecznościowych m.in. gamerzy (w tym m.in. Staszek iGRAszkowski, którego subskrybuje 139 tys. widzów) i gracze, którzy chętnie wyrażają swoje opinie w dedykowanym wątku na Discordzie.  Muzykę do gry współtworzył polski zespół avant art pop, Mikromusic razem z Christianem Divine, lead writerem Life is Strange i Jimem Guthriem (m.in. Below, Sword & Sworcery, Planet Coaster, Reigns: Her Majesty).

Źródło: Next Level Agency

www.nextlevelagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764