logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Launch najnowszej gry Vile Monarch

  PR 22.10.2021, przeczytano 268 razy
ilustracja

14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/launch-najnowszej-gry-vile-monarch,393485,artykul.html

Stworzony przez producenta gier Vile Monarch symulator dorastania Growing Up pozwala na wcielenie się w dziecięcego bohatera, gdzie gracz kieruje zarówno codziennością, jak i podejmowaniem kluczowych decyzji w każdym okresie życia postaci - od niemowlęcia, przez dzieciństwo, lata dojrzewania aż do pełnoletności.  Wybory wpływają na szereg zdolności bohatera (zbiór 200), a także na jego relacje z kluczowymi dla przebiegu gry postaci NPC (non-player characters), takich jak rodzice, czy przyjaciele.  

Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za budowanie świadomości produktu na arenie międzynarodowej za pomocą kanałów: Facebook, Twitter i Discord. Szereg działań obejmował opracowanie, realizację i optymalizację strategii komunikacyjnej, stworzenie key visualu komunikacji social media, oraz kreacja i prowadzenie dedykowanych profili na wspomnianych kanałach. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja PR Outreach.

-   Jesteśmy szczęśliwi że mogliśmy stworzyć strategię i poprowadzić globalną komunikację Growing Up. To nie tylko kolejna szansa na pokazanie naszego know how i jakości komunikacji międzynarodowej ale też osobista przyjemność patrzeć jak dobrze gra jest przyjmowana przez zaangażowaną społeczność fanów. – mówi Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający w Next Level Agency.

Setki graczy z niecierpliwością wyczekiwały premiery, a pierwsi dotarli do końca rozgrywki już w kilka godzin po wypuszczeniu gry do sprzedaży. Recenzje Growing Up publikują w swoich kanałach społecznościowych m.in. gamerzy (w tym m.in. Staszek iGRAszkowski, którego subskrybuje 139 tys. widzów) i gracze, którzy chętnie wyrażają swoje opinie w dedykowanym wątku na Discordzie.  Muzykę do gry współtworzył polski zespół avant art pop, Mikromusic razem z Christianem Divine, lead writerem Life is Strange i Jimem Guthriem (m.in. Below, Sword & Sworcery, Planet Coaster, Reigns: Her Majesty).

Źródło: Next Level Agency

www.nextlevelagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764