logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Launch nowej marki elektrolitów Oryal

  PR 11.07.2018, przeczytano 1018 razy
ilustracjastrzałka

FCBBridge2Fun przygotowała komunikację na launch marki Oryal dla USP Zdrowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/launch-nowej-marki-elektrolitow-oryal,37200,artykul.html

Właśnie ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny.

- W komunikacji Oryal wyszliśmy poza standardy znane z reklam innych elektrolitów na rynku.  W naszej idei wykorzystaliśmy trend z youtuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.

Dzięki kampanii kategoria, która dotychczas kojarzyła się jedynie z problemami gastrycznymi bądź sportem wkracza do codziennego życia każdego z nas.

Oryal ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki), dzięki którym temu nasz mózg zachowuje doskonała koncentrację, a mięśnie działają sprawniej. Hasłem kampanii jest „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”.

Marka została wprowadzona w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

Źródło: FCBBridge2Fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764