logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Launch nowej marki elektrolitów Oryal

  PR 11.07.2018, przeczytano 2197 razy
ilustracjastrzałka

FCBBridge2Fun przygotowała komunikację na launch marki Oryal dla USP Zdrowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/launch-nowej-marki-elektrolitow-oryal,37200,artykul.html

Właśnie ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny.

- W komunikacji Oryal wyszliśmy poza standardy znane z reklam innych elektrolitów na rynku.  W naszej idei wykorzystaliśmy trend z youtuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.

Dzięki kampanii kategoria, która dotychczas kojarzyła się jedynie z problemami gastrycznymi bądź sportem wkracza do codziennego życia każdego z nas.

Oryal ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki), dzięki którym temu nasz mózg zachowuje doskonała koncentrację, a mięśnie działają sprawniej. Hasłem kampanii jest „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”.

Marka została wprowadzona w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

Źródło: FCBBridge2Fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764