logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy

   26.09.2023, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-laureaci-15.-edycji-konkursu-pos-stars-na-najlepszy-display-reklamowy,401493,artykul.html

Jury 13 września w składzie: Karolina Karolczak, Anna Hacuś, Aneta Siwecka, Artur Szczęsny, Michał Korejba i Piotr Stasiak wyłoniło zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Nagrodzonych można zobaczyć TUTAJ.

POS, który najbardziej przypadł go gustu zwiedzającym targi, otrzymał wyróżnienie w postaci NAGRODY PUBLICZNOŚCI – można go zobaczyć TUTAJ.

Zdjęcia, ze strefy konkursowej oraz z rozdania nagród można zobaczyć TUTAJ.

Organizatorem konkursu jest redakcja OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764