logo
WIADOMOŚCI

Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018

redakcja   02.06.2018, przeczytano 360 razy
strzałkistrzałka
Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018 ZOBACZ GALERIĘ

31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-62.-edycji-standout.-beautyworld-2018,36704,artykul.html

Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce. Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 450 osób. Dziękujemy za Państwa głosy!

Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm: 

  • I. Miejsce – ELFA PHARM POLSKA
  • II. Miejsce – Mia Calnea
  • III. Miejsce - Neo Nail
     

Beautyworld 2018 wyjątkowe targi. Większość stoisk polskich wystawców zachwycała, budując niezwykle pozytywny wizerunek całej polskiej marki kosmetycznej na świecie.

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:

  • Wyróżnienie Honorowe – Bell
  • Wyróżnienie Honorowe – Verona Products Professional
  • Wyróżnienie Honorowe – Bielenda Kosmetyki Naturalne
  • Wyróżnienie Honorowe – Polish Investment & Trade Agency
  • Wyróżnienie Honorowe – NACOMI Natural Cosmetics
  • Wyróżnienie Honorowe – Joanna Cosmetics Laboratory
  • Wyróżnienie Honorowe – Beaver Cosmetic Group
  • Wyróżnienie Honorowe – Resibo
  • Wyróżnienie Honorowe – INTERTON
  • Wyróżnienie Honorowe – YOPE
  • Wyróżnienie Honorowe – Oceanic SA
  • Wyróżnienie Honorowe – DEKORGLASS DZIALDOWO SA
  • Wyróżnienie Honorowe – HEAN
  • Wyróżnienie Honorowe – FARMONA

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Dubaju!

Źródło: Exspace.pl

exspace.pl/articles/show/2184

Galeria: Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018

Dodatkowe informacje:

Partnerem 62. Edycji StandOUT. było Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat Medialny: WirtualneKosmetyki.pl, Agencja Public Relations OKK i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu jeden edycjach plebiscytu oddano ponad 136 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone