logo
WIADOMOŚCI

Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018

redakcja   02.06.2018, przeczytano 320 razy
strzałkistrzałka
Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018 ZOBACZ GALERIĘ

31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-62.-edycji-standout.-beautyworld-2018,36704,artykul.html

Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce. Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 450 osób. Dziękujemy za Państwa głosy!

Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm: 

  • I. Miejsce – ELFA PHARM POLSKA
  • II. Miejsce – Mia Calnea
  • III. Miejsce - Neo Nail
     

Beautyworld 2018 wyjątkowe targi. Większość stoisk polskich wystawców zachwycała, budując niezwykle pozytywny wizerunek całej polskiej marki kosmetycznej na świecie.

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:

  • Wyróżnienie Honorowe – Bell
  • Wyróżnienie Honorowe – Verona Products Professional
  • Wyróżnienie Honorowe – Bielenda Kosmetyki Naturalne
  • Wyróżnienie Honorowe – Polish Investment & Trade Agency
  • Wyróżnienie Honorowe – NACOMI Natural Cosmetics
  • Wyróżnienie Honorowe – Joanna Cosmetics Laboratory
  • Wyróżnienie Honorowe – Beaver Cosmetic Group
  • Wyróżnienie Honorowe – Resibo
  • Wyróżnienie Honorowe – INTERTON
  • Wyróżnienie Honorowe – YOPE
  • Wyróżnienie Honorowe – Oceanic SA
  • Wyróżnienie Honorowe – DEKORGLASS DZIALDOWO SA
  • Wyróżnienie Honorowe – HEAN
  • Wyróżnienie Honorowe – FARMONA

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Dubaju!

Źródło: Exspace.pl

exspace.pl/articles/show/2184

Galeria: Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018

Dodatkowe informacje:

Partnerem 62. Edycji StandOUT. było Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat Medialny: WirtualneKosmetyki.pl, Agencja Public Relations OKK i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu jeden edycjach plebiscytu oddano ponad 136 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
piątek 22.06.2018, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone