logo
WIADOMOŚCI

Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018

   02.06.2018, przeczytano 475 razy
strzałkistrzałka
Laureaci 62. edycji Standout. Beautyworld 2018 ZOBACZ GALERIĘ

31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-62.-edycji-standout.-beautyworld-2018,36704,artykul.html

Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce. Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 450 osób. Dziękujemy za Państwa głosy!

Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm: 

  • I. Miejsce – ELFA PHARM POLSKA
  • II. Miejsce – Mia Calnea
  • III. Miejsce - Neo Nail
     

Beautyworld 2018 wyjątkowe targi. Większość stoisk polskich wystawców zachwycała, budując niezwykle pozytywny wizerunek całej polskiej marki kosmetycznej na świecie.

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:

  • Wyróżnienie Honorowe – Bell
  • Wyróżnienie Honorowe – Verona Products Professional
  • Wyróżnienie Honorowe – Bielenda Kosmetyki Naturalne
  • Wyróżnienie Honorowe – Polish Investment & Trade Agency
  • Wyróżnienie Honorowe – NACOMI Natural Cosmetics
  • Wyróżnienie Honorowe – Joanna Cosmetics Laboratory
  • Wyróżnienie Honorowe – Beaver Cosmetic Group
  • Wyróżnienie Honorowe – Resibo
  • Wyróżnienie Honorowe – INTERTON
  • Wyróżnienie Honorowe – YOPE
  • Wyróżnienie Honorowe – Oceanic SA
  • Wyróżnienie Honorowe – DEKORGLASS DZIALDOWO SA
  • Wyróżnienie Honorowe – HEAN
  • Wyróżnienie Honorowe – FARMONA

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Dubaju!

Źródło: Exspace.pl

exspace.pl/articles/show/2184

Galeria: StandOUT. Beautyworld 2018

Dodatkowe informacje:

Partnerem 62. Edycji StandOUT. było Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat Medialny: WirtualneKosmetyki.pl, Agencja Public Relations OKK i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu jeden edycjach plebiscytu oddano ponad 136 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejna nagroda dla Grupy Essilor Polska
Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja. Nagrody przyznawane były w trakcie trwającego w dniach 4-5 grudnia Marketing & Sales Executive Summit 2018 – corocznego spotkania przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży, rozwiązań i technologii je...
Dorota Natalia Haller najlepszą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska otrzymała nagrodę Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, organizowany od ośmiu lat przez Mediarun.com.
Rusza konkurs na logotyp dla filmu fabularnego „Prawdziwe życie aniołów
Barton FILM – producent filmu PRAWDZIWE ŻYCIE ANIOŁÓW - ogłasza jednoetapowy konkurs na projekt logotypu promującego film. Przyjmowanie zgłoszeń trwa od  10  grudnia  2018 roku do  14 stycznia 2019 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi do 23 stycznia 2019 roku na profilu Facebook filmu.
X edycja
Rusza jubileuszowa edycja plebiscytu "Świeć się z Energą" w którym po raz 10. wybieramy najpiękniej świątecznie przystrojone miasta w Polsce i pomagamy charytatywnie. Na zwycięskie miasta czekają nagrody o wartości 200 000 zł, które trafią do potrzebujących.
Fotograficy o wpływie Sony World Photography Awards na ich kariery
4 grudnia 2018 r. — Już tylko miesiąc pozostał na nadsyłanie zdjęć do kategorii profesjonalnych, otwartych i młodzieżowych 12. edycji prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards, adresowanego do fotografów z całego świata. Uczestnictwo jest bezpłatne, a prace można zgłaszać na stronie
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone