logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci konkursu o Złoty Medal Festiwalu Druku

   03.09.2015, przeczytano 1036 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-druku,25873,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 10 zgłoszeń.

Wszystkie nagrodzone produkty można zobaczyć TUTAJ (pdf).

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii: 

  • Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,
  • Zbigniew Grzeszczuk, wice prezes PIAP,
  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,
  • Wacław Wasiak,Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
  • Katarzyna Lipska, OOH magazine.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się pierwszego dnia targów.

Festiwal Druku odbędzie się 9-10 września,  w Hali EXPO XXI w Warszwie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764