logo
WIADOMOŚCI

Laureaci konkursu o Złoty Medal Festiwalu Druku

   03.09.2015, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-druku,25873,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 10 zgłoszeń.

Wszystkie nagrodzone produkty można zobaczyć TUTAJ (pdf).

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii: 

  • Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,
  • Zbigniew Grzeszczuk, wice prezes PIAP,
  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,
  • Wacław Wasiak,Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
  • Katarzyna Lipska, OOH magazine.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się pierwszego dnia targów.

Festiwal Druku odbędzie się 9-10 września,  w Hali EXPO XXI w Warszwie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone