logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci konkursu o Złoty Medal Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   28.08.2014, przeczytano 2895 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Nagrodzone zostały 4 zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,22454,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 4 zgłoszeń (w kolejności alfabetycznej): 

 

1. Multi Frame, zgłaszający: AdSystem

2. Znakowarka fibrowa LOTUS, zgłaszający: Colop Polska

3. iwarePrint, zgłaszający: IWARE

4. Drukarka Wielkoformatowa, zgłaszający: Plotserwis

 

Więcej informacji o laureatach: KLIKNIJ

 

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

 

- Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,

- Zbigniew Grzeszczuk, wice prezes PIAP,

- Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,

- Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,

- Wacław Wasiak,Dyrektor Polskiej Izby Opakowań.

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas targów Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: OOH magazine

Dodatkowe informacje:

O Festiwalu:
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
Przedstawiamy wyniki pierwszego z cyklu badań potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej*, zrealizowanego przez Sektorową Radę  ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764