logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci konkursu o Złoty Medal Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   28.08.2014, przeczytano 3391 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Nagrodzone zostały 4 zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,22454,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 4 zgłoszeń (w kolejności alfabetycznej): 

 

1. Multi Frame, zgłaszający: AdSystem

2. Znakowarka fibrowa LOTUS, zgłaszający: Colop Polska

3. iwarePrint, zgłaszający: IWARE

4. Drukarka Wielkoformatowa, zgłaszający: Plotserwis

 

Więcej informacji o laureatach: KLIKNIJ

 

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

 

- Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,

- Zbigniew Grzeszczuk, wice prezes PIAP,

- Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,

- Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,

- Wacław Wasiak,Dyrektor Polskiej Izby Opakowań.

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas targów Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: OOH magazine

Dodatkowe informacje:

O Festiwalu:
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764