9 września w Warszawie podczas Festiwalu Marketingu i Druku, ogłoszono laureatów konkursu POS STARS. W tym roku w konkursie wzięło udział 13 firm, wystawiając łącznie 24 ekspozytory w ośmiu kategoriach.
Grand Prix dla najlepszej realizacji POS 2013, zdobyło stoisko dermatologiczne Nivea wyprodukowane przez firmę Berkano. Firma drugi rok z rzędu zdobyła najważniejszą nagrodę w branży.
We wszystkich ośmiu kategoriach konkursowych zostały przyznane nagrody główne oraz dodatkowo wręczono dwa wyróżnienia.
Lista laureatów w poszczególnych kategoriach:
- Napoje i Żywność: Artplex Producent materiałów POS za Multimeialny Ekspozytor Kinder Niespodzianka
- Alkohol i Tytoń: Mosqi.to za ekpozycję No Rules, great POS czyli pij jak chcesz! William Lawson’s
- Naladowe: ATS Display za Ekpozytor Desperados
- Design Roku: Berkano za Stoisko dermatologiczne Nivea
- Kosmetyka: ATS Display za Szafę Dove C4
- Kartonowe: Ellert za Ekspozytor Red Phone Box
- Przemysł: STI Polska za Ekspozytor GSK Cetebe Raspberry Bin
- Elektronika: Artplex Producent materiałów POS za Kiosk Medialny Brother
Ponadto wyróżnienia przyznano w kategoriach:
- Napoje & Żywność: Berkano za Zabudowę Ekspresu Tchibo
- Design Roku: ATS Display za Stoisko Cinema Cart
Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest raz w roku przez OOH magazine w ramach Festiwalu Marketingu i Druku. Portal Signs.pl objął konkurs patronatem medialnym.
Źródło: OOH magazine