logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci pierwszej edycji Targów Reklama360

   18.05.2014, przeczytano 4937 razy
ilustracja

Sąd Konkursowy, pod przewodnictwem Prof. dr hab. Tomasza Matuszewskiego dokonał wyboru Złotych Medalistów MTP. Nagrody przyznano mając na uwadze wysoką jakość prezentowanych produktów, ich design i funkcjonalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-pierwszej-edycji-targow-reklama360,21666,artykul.html

Nagrodzone produkty:

Drukarka wielkoformatowa E+JET

Dystrybutor: Color Group s.j., Chorzów

E+ Jet – przełomowa drukarka łącząca najwyższą jakość, wysokie prędkości oraz ekologiczne atramenty. Maksymalna rozdzielczość 1440 DPI, maksymalna prędkość druku 98m2/h. Dwie głowice Epson DX5, druk zmienną kroplą, zaawansowana funkcja redukcji paskowania pomiędzy przebiegami karetki, maksymalna szerokość druku 320cm, bogaty w funkcje program RIPujący to główne zalety urządzenia.      

Pieczątka COLOP PRiNTER Kameleon

COLOP POLSKA sp. z o.o., Bytom

Niebanalna koncepcja. Bardzo duża powierzchnia reklamowa w połączeniu z łatwą i szybką personalizacją. Wystarczy wykonać szybki wydruk karteczki indeksującej aby wygląd całego produktu zmienił się nie do poznania. Szybka aplikacja logotypu, zdjęcia, danych firmowych bez konieczności  generowania kosztów matryc sprawia, że produkt jest bardzo funkcjonalny. Oprócz standardowych funkcji jakie pełni pieczątka, jest dodatkowo nośnikiem reklamy. Stanowi także oryginalny gadżet, niezwykle modny po zaaplikowaniu zdjęcia na pieczątce.

Strona internetowa NO NAME

KENTO s.c. Obsługa Agencji Reklamowych, Kraków      

NO NAME to innowacyjne narzędzie dla Agencji Reklamowych. Jest to strona internetowa, do której dostęp mogą otrzymać Partnerzy Kento. Agencja może prezentować stronę swoim Klientom i wykorzystywać w materiałach marketingowych. Ta mobilna prezentacja na pewno oszczędzi czas i pieniądze, i zdecydowanie usprawni pracę Partnera z Klientem: wystarczy wgrać swój logotyp, zintegrować ze swoją stroną www i dostosować ofertę do potrzeb swojego Klienta.      

Drukarka wielkoformatowa FY-3286 J

Universal Digital Technology Equipment Ltd., China
Zgłaszający: PLOTSERWIS M. Janicki, M. Mrugała sp.j., Opole      

Ploter wyposażony jest w nowe głowice Seiko 508GS, które dynamicznie przetwarzają każdy kolor w 3 rozmiarach kropli, dla uzyskania gładkiego gradientu i pełnego bogatego koloru przy każdej prędkości druku. Urządzenie jest idealnym narzędziem do wysokonakładowej produkcji reklam. 3286J drukuje produkcyjnie m.in. billboardy, banery, grafikę samochodową, osiągając maksymalną prędkość do 96m2/h, przy czym wymaga tylko prostej, podstawowej opieki użytkownika.     

Targi Reklama360 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Byłem widziałem, i jak bym wziął walizeczkę na materiały targowe jak na remę to bym się ośmieszył, wystawców tyle co kot napłakał, zwiedzających w jednym czasie tyle samo. Na szybkiego 30 min i po sprawie w 3 godziny porozmawiałem dłuższą chwilę z 1/3 wystawców.

Porównując formułę, pod względem parkingu, dojazdu, zorganizowania i przejść między stoiskami dużo lepiej niż remowo.

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764