logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci Standout. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017

   12.02.2017, przeczytano 1855 razy
strzałkistrzałka
I. Miejsce - stoisko firmy Ciarko LivingKitchen 2017

9 lutego br. poznaliśmy Laureatów 37. Edycji StandOUT.  IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017 – wirtualnego konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowanego przez portal Exspace. StandOUT. promuje polskie firmy uczestniczące w IMM Cologne 2017 i LivingKitchen 2017 - jednych z najważniejszych targów wnętrzarskich na świecie, które odbyły się w Kolonii w dniach 16-22 stycznia 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-standout.--imm-cologne-2017-livingkitchen-2017,31420,artykul.html

Najładniejszymi polskimi stoiskami targów IMM Cologne 2017 i LivingKitchen 2017 głosami użytkowników portalu Exspace, zostały wybrane stoiska firm Ludwik Styl (IMM Cologne 2017) i Ciarko (LivingKitchen 2017). Kolejne prestiżowe miejsca zajęły stoiska firm Fameg i MOTIV HOME (IMM Cologne 2017) oraz Wagran i Galeria Brąz (LivingKitchen 2017).

Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace otrzymały firmy: SITS, take me HOME. i Carpenter Studio.

Platforma StandOUT. to niezwykle ważna inicjatywa dla polskich wystawców. Bo zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat polskich wystawców i ich produktów.

Na 22 wyróżniające się stoiska, które znalazły się w finale StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017 zagłosowało 4359 osób. Ilość głosujących świadczy o tym, że StandOUT. wzbudził  również wiele emocji wśród tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace. Ponad 1200 stoisk zaprezentowanych w trzydziestu siedmiu edycjach StandOUT. odwiedziło już ponad 93000 osób. Głównym założeniem StandOUT. jest promocja marek i produktów wystawców jeszcze długo po targach. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.

Patronat medialny: BIZNES meble.pl, meblarstwo.eu, Signs.pl.

Galeria: StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764