logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci Standout. Warsaw Home 2017

   27.10.2017, przeczytano 3432 razy

25  października poznaliśmy Laureatów 50 edycji StandOUT. Warsaw Home 2017. Warsaw Home 2017, międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz odbywające się w Ptak Warsaw Expo w dniach 6-8 października. zgromadziły ponad 400 firm i ponad 600 marek.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-standout.-warsaw-home-2017,34271,artykul.html

Do finału StandOUT. Warsaw Home 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 63 wystawców. Stoiska finalistów w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 2150 osób. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.  

Najładniejszymi stoiskami targów Warsaw Home 2017 głosami użytkowników portalu Exspace.pl zostały wybrane stoiska firm: PRES-BOIS, INTERIUM  i Archerlamps.  

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, otrzymały firmy:  MILKE, Fabryka Mebli Biurowych MDD, Chors za instalację “Chors - telling stories", LuCreate, SH Studio Szadkowski i Henschke, KOOKU Design, Harvey Maria Polska, borcas, Swallow's Tail Furniture i Renault. 

Wyróżnienie Specjalne otrzymała wystawa Design In Apartment prezentująca 20 polskich marek wzorniczych.

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace.pl

exspace.pl/articles/show/1984

Galeria: StandOUT. Warsaw Home 2017

Dodatkowe informacje:

Niezwykle ważne dla firm prezentujących się na targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony. Portal Exspace.pl wspiera wystawców organizując StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja marek i oferty produktowej wystawców największych imprez wystawienniczych w Polsce i w Europie jeszcze długo po targach. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie są jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Patronat medialny nad 50. Edycją StandOUT. objęły: Miesięcznik "BIZNES meble.pl”, HOMESQUARE - Portal poświęcony wzornictwu, architekturze, aranżacji wnętrz i ogrodów, Agencja Public Relations OKK, Magazif o wnętrzach, produktach i projektantachi Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

W pięćdziesięciu edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 119 000 głosów. Konkurs realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764