logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureat konkursu „Mistrz Lasera” edycja 2019 gościem Colop Polska

  PR 02.01.2020, przeczytano 434 razy

W piątek 20 grudnia 2019 roku w siedzibie firmy COLOP Polska gościliśmy Pana Krzysztofa Honkisza, właściciela firmy Drukmania, zakładu poligraficznego z Krakowa, laureata konkursu „Mistrz Lasera” edycja 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureat-konkursu-_mistrz-lasera_-edycja-2019-gosciem-colop-polska,385221,artykul.html

Pan Krzysztof zapytany o to skąd wziął się pomysł na pracę konkursową mówi – Za cały projekt odpowiedzialna była moja żona Katarzyna, to ona od początku do końca stworzyła tą kartkę, inspirując się zaproszeniami, które tworzyliśmy już wcześniej. Zależało nam także żeby pokazać to, że dzięki tej technologii można osiągnąć precyzyjne cięcie, co zwraca uwagę klienta. Staraliśmy się także skupić na detalach, które widać dopiero wtedy, kiedy przyjrzymy się kartce dokładnie. Pan Krzysztof zapytany dlaczego razem z żoną Katarzyną wzięli udział w konkursie powiedział: - Żeby iść do przodu i cały czas się rozwijać trzeba rywalizować z innymi dlatego postanowiliśmy skorzystać z okazji i wystartowaliśmy z konkursie. W Krakowie nie ma zbyt wielu punktów, które oferują takie usługi pojedynczemu klientowi, dzięki temu właściciele Drukmanii cały czas zyskują na popularności - Mamy nadzieje, że ten konkurs zwiększy naszą popularność w mieście i nie tylko.

Pozostałymi laureatami konkursu zostały firmy ESPU ze Świdwina, IMPORTPRODUCT z Siedlec oraz VISUAL PARTNER z Lęborka.

Konkurs „Mistrz Lasera” organizowany przez dział technologii laserowych firmy COLOP Polska ma na celu popularyzację technologii laserowej. Zadaniem konkursowym jest stworzenie pracy tematycznej przy wykorzystaniu różnorodnych materiałów. Zwycięzcy mogą liczyć na możliwość posługiwania się tytułem „Mistrz Lasera” przez cały rok oraz cenne nagrody rzeczowe. Kolejna edycja konkursu startuje już na wiosnę 2020. Wiecej informacji na temat konkursu znajdziecie na naszej stronie internetowej.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764