logo
WIADOMOŚCI

Laureat konkursu Renault odwiedził Dyrekcję Designu we Francji

  PR 19.12.2017, przeczytano 1273 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki wizycie w Dyrekcji Designu Renault nauczyłem się patrzenia na projektowanie z innej perspektywy – mówi Jakub Fochtman, zwycięzca konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Młody designer stworzył najlepszy projekt wnętrza SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa, co zapewniło mu wyjazd do Dyrekcji Designu Renault w Guyancourt we Francji, połączony ze zwiedzaniem Paryża.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureat-konkursu-renault-odwiedzil-dyrekcje-designu-we-francji,34898,artykul.html

Nie każdy aspirujący car designer ma szansę, by na początku swojej drogi zawodowej poznać „od kulis” pracę projektantów jednego z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie. Taką możliwość otrzymał Jakub Fochtman, autor najlepszego projektu wnętrza SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa w konkursie RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. W dniach 7-9 grudnia 2017 r. student Politechniki Śląskiej wraz z osobą towarzyszącą odwiedził Dyrekcję Designu Renault w Technocentre w Guyancourt oraz największe atrakcje Paryża.

Technocentre zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Poszczególne działy przygotowały prezentacje wprowadzające mnie w daną „sferę”, później zwiedziłem każdą część. Nauczyłem się patrzenia na projektowanie z innej perspektywy – przez pryzmat technologii, konstrukcji i detali – mówi Jakub Fochtman.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Na co szczególnie zwrócił uwagę laureat konkursu? – Największe wrażenie zrobił na mnie dział Exterior oraz Interior. Podobał mi się również dział Colour and trim, gdzie można było przyjrzeć się doborowi materiałów oraz kolorów. Na zakończenie pokrótce zostałem wprowadzony w kwestie brandingu i spójności wizualnej marki - dla mnie, grafika i projektanta, był to doskonały przykład dobrze działającej identyfikacji wizualnej – opowiada student Politechniki Śląskiej. W Technocentre miał możliwość nie tylko przyjrzeć się pracy projektantów, lecz także samochodom przyszłości, m.in. elektrycznemu, autonomicznemu i zintegrowanemu z domem użytkownika Renault Symbioz.

Program wyjazdu Jakuba Fochtmana do Francji obejmował także wiele dodatkowych atrakcji. Laureata konkursu Renault czekały m.in. zwiedzanie Paryża z przewodnikiem, kolacje w Atelier Renault i restauracji na wieży Montparnasse czy rejs statkiem po Sekwanie.

Oprócz wizyty w Dyrekcji Designu Renault nagrodą za pierwsze miejsce było także użyczenie laureatowi Nowego Renault Koleos na okres dwóch tygodni. Uroczyste wręczenie nagród w konkursie RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION odbyło się 6 października 2017 r. podczas targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home. Laureatów wyłoniło jury złożone z ekspertów ze świata designu, architektury i sztuki, któremu przewodniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. W ramach projektu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION powstała również ekspozycja Renault Home, którą mogli oglądać odwiedzający targi Warsaw Home. Jej największą atrakcją był samochód koncepcyjny Renault Trezor.

Źródło: Renault

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone