logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lauren Walker i George Patten na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network

  PR 07.06.2019, przeczytano 314 razy
Lauren Walker

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lauren-walker-i-george-patten-na-nowych-stanowiskach-w-dentsu-aegis-network,382818,artykul.html

4 czerwca br. Dentsu Aegis Network ogłosiło powołanie Lauren Walker na Regional Operating Officer w regionie EMEA. Lauren dołączyła do Dentsu Aegis Network w 2017 r., wcześniej pracowała w IBM. Jako główny specjalista ds. danych w regionie EMEA zarządzała w tym obszarze transformacją dotyczącą danych. Wraz z ponad 500 osobowym zespołem zajmowała się badaniami rynku, naukami społecznymi, danymi oraz nauką i inżynierią cyfrową.

George Patten przez 15 lat zdobywał doświadczenie w OMD oraz PHD, w następnej kolejności pracował w Accenture Interactive Operations, skupiając wokół marketingu klientów z Azji Południowo-Wschodniej. Na stanowisku Regional Operating Officer będzie dbać o to, by zachodząca transformacja postępowała płynniej oraz skoncentrować się na obsłudze klienta przy każdorazowym wykorzystaniu danych oraz technologii.

Neil Gissler, który do Dentsu Aegis Network dołączył w 2016 r. na stanowisku Regional Operating Officer odpowiada natomiast za obszar Ameryki Płn. oraz Ameryki Płd.

Wszyscy ww. eksperci podlegają globalnemu Prezesowi ds. Operacji Biznesowych, którego funkcje sprawuje Volker Doberanzke z Dentsu Aegis Network związany od marca br. oraz Dyrektorom Generalnym poszczególnych regionów (Takaki Hibino, Prezes Zarządu Dentsu Aegis Network APAC; Giulio Malegori, Dentsu Aegis Network CEO EMEA oraz Nick Brien, Dentsu Aegis Network CEO Americas & US).

Awanse mają na celu uspójnienie usług oferowanych światowym klientom na wszystkich rynkach oraz zaproponowanie rozwiązań bardziej zintegrowanych, które podołają większym wyzwaniom biznesowym.

- Aby być liderem rynku w obsłudze naszych klientów i pomagać im utrzymywać i rozwijać się w cyfrowym środowisku, musimy starać się szukać bardziej inteligentnych i lepszych sposobów zaspokojenia ich potrzeb. George, Lauren i Neil to troje sprawdzonych liderów, którzy potrafią zmienić sposób działania firm, koncentrując się na spełnieniu i ciągłym doskonaleniu. – mówi Volker Doberanzke, Global Business President Operation

- Bycie napędzanym danymi, pomysłami i technologią jest tym, co wyróżnia Dentsu Aegis Network. W dalszym ciągu inwestujemy w dostarczanie tego takich rozwiązań naszym klientom. Lauren posiada unikalną perspektywę związaną z danymi i technologią, która napędza biznes naszych klientów i cieszę się, że mogę powitać ją w zespole wykonawczym EMEA. - Giulio Malegori, CEO, Dentsu Aegis Network EMEA

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje za wpłaty i publikuje teledysk do piosenki „Wschód”
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Pandemia COVID-19 - jak dostosować się do wymogów nowej rzeczywistości?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder,...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764