logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lauren Walker i George Patten na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network

  PR 07.06.2019, przeczytano 245 razy
Lauren Walker

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lauren-walker-i-george-patten-na-nowych-stanowiskach-w-dentsu-aegis-network,382818,artykul.html

4 czerwca br. Dentsu Aegis Network ogłosiło powołanie Lauren Walker na Regional Operating Officer w regionie EMEA. Lauren dołączyła do Dentsu Aegis Network w 2017 r., wcześniej pracowała w IBM. Jako główny specjalista ds. danych w regionie EMEA zarządzała w tym obszarze transformacją dotyczącą danych. Wraz z ponad 500 osobowym zespołem zajmowała się badaniami rynku, naukami społecznymi, danymi oraz nauką i inżynierią cyfrową.

George Patten przez 15 lat zdobywał doświadczenie w OMD oraz PHD, w następnej kolejności pracował w Accenture Interactive Operations, skupiając wokół marketingu klientów z Azji Południowo-Wschodniej. Na stanowisku Regional Operating Officer będzie dbać o to, by zachodząca transformacja postępowała płynniej oraz skoncentrować się na obsłudze klienta przy każdorazowym wykorzystaniu danych oraz technologii.

Neil Gissler, który do Dentsu Aegis Network dołączył w 2016 r. na stanowisku Regional Operating Officer odpowiada natomiast za obszar Ameryki Płn. oraz Ameryki Płd.

Wszyscy ww. eksperci podlegają globalnemu Prezesowi ds. Operacji Biznesowych, którego funkcje sprawuje Volker Doberanzke z Dentsu Aegis Network związany od marca br. oraz Dyrektorom Generalnym poszczególnych regionów (Takaki Hibino, Prezes Zarządu Dentsu Aegis Network APAC; Giulio Malegori, Dentsu Aegis Network CEO EMEA oraz Nick Brien, Dentsu Aegis Network CEO Americas & US).

Awanse mają na celu uspójnienie usług oferowanych światowym klientom na wszystkich rynkach oraz zaproponowanie rozwiązań bardziej zintegrowanych, które podołają większym wyzwaniom biznesowym.

- Aby być liderem rynku w obsłudze naszych klientów i pomagać im utrzymywać i rozwijać się w cyfrowym środowisku, musimy starać się szukać bardziej inteligentnych i lepszych sposobów zaspokojenia ich potrzeb. George, Lauren i Neil to troje sprawdzonych liderów, którzy potrafią zmienić sposób działania firm, koncentrując się na spełnieniu i ciągłym doskonaleniu. – mówi Volker Doberanzke, Global Business President Operation

- Bycie napędzanym danymi, pomysłami i technologią jest tym, co wyróżnia Dentsu Aegis Network. W dalszym ciągu inwestujemy w dostarczanie tego takich rozwiązań naszym klientom. Lauren posiada unikalną perspektywę związaną z danymi i technologią, która napędza biznes naszych klientów i cieszę się, że mogę powitać ją w zespole wykonawczym EMEA. - Giulio Malegori, CEO, Dentsu Aegis Network EMEA

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764