logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lavazza: Qualità Oro – klasyczna marka w nowej odsłonie

  PR 26.09.2019, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start kampanii opartej na dźwiękach tworzących jedyną w swoim rodzaju symfonię tej najbardziej znanej z marek turyńskiego producenta kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lavazza%3A-qualit%C3%A0-oro-%E2%80%93-klasyczna-marka-w-nowej-odslonie,384115,artykul.html

Lavazza wprowadza na polski rynek nową wersję swojej historycznej kawowej mieszanki, Qualità Oro, stworzonej w roku 1956.

- Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na którym  ostatnio coraz większą wagę przywiązuje się do jakości produktów. To oznaka zwiększającej się dojrzałości z punktu widzenia konsumenta — mówi Marco Barbieri, dyrektor ds. marketingu na Europę Wschodnią w firmie Lavazza. - Pozycjonując się jako marka sektora super-premium na rynku kawowym, Lavazza działa głównie w kategorii produktów Roast&Ground, która odnotowuje najwyższe tempo wzrostu (+2%). Mając świadomość nie tylko wspomnianego  trendu dotyczącego jakości, ale także aktualnych trendów konsumenckich w szerszym ujęciu, przewidujemy, że nowa Lavazza Qualità Oro zostanie pozytywnie przyjęta przez polskich konsumentów, trafiając w ich zwyczaje i preferencje dotyczące picia kawy. Naszym celem jest zapewnienie konsumentom możliwości doświadczania  za każdym razem smaku prawdziwej włoskiej kawy, który uosabia perfekcyjną mieszankę jakości i włoskiego charakteru.

Producent chce prezentować Lavazzę Qualità Oro jako perfekcyjną kawową symfonię, powstałą z dobranych z wielką starannością najcenniejszych ziaren Arabiki, tworzących unikalną mieszankę - symfonię, która w pełni rozwija się gdy się jej zasmakuje, ale także, gdy posłucha się zamkniętych w niej dźwięków. Ta koncepcja stała się impulsem do realizacji przez Lavazzę wyjątkowego projektu, podjętego we współpracy ze znaną włoską kompozytorką i projektantką dźwięku, Chiarą Luzzaną. Aby uchwycić prawdziwą esencję Qualità Oro, przebyła ona drogę kawy „od plantacji do filiżanki”, nagrywając dźwięki na każdym etapie jej produkcji. Ta drobiazgowa praca doprowadziła do stworzenia symfonii składającej się ze wszystkich zarejestrowanych dźwięków: prawdziwej symfonii Qualità Oro.  

Składa się ona z 4 części, z których każda odpowiada określonemu etapowi produkcji kawy.

  • Pochodzenie”: kawa Lavazza Qualità Oro pochodzi z plantacji w Ameryce Środkowej i Południowej, dlatego Chiara Luzzana wyruszyła w niezwykłą podróż do Brazylii, w poszukiwaniu odgłosów roślin, szelestu liści i „szeptu” owoców kawowca — zachwycających dźwięków i nut, które definiują miejsce pochodzenia ziaren kawy Arabica.
  • Podróż”: po opuszczeniu Ameryki Południowej ziarna kawy odbywają podróż przez Ocean Atlantycki i docierają do włoskiego portu w Genui — to droga, podczas której Chiara odkryła żywe dźwięki fal, gwar portu i odgłosy przeładunku jutowych worków.
  • Mieszanka”: w palarni kawy Lavazza ziarna kawy są wysypywane, sprawdzane i oczyszczane, a następnie mieszane i palone — Chiara zdołała uchwycić wszystkie wyjątkowe dźwięki typowe dla procesu produkcji, towarzyszące kawie aż do końcowej próby — degustacji.
  • Ekstrakcja”: końcowe odgłosy przygotowania kawy w domu, w kawiarce Moka, czy dzbanku Chemex, uwolnienie jej charakteru, a potem „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek. To ostatni akord prawdziwej symfonii Qualità Oro.

Z dźwięków nagranych na każdym z tych etapów powstały sample, które następnie posłużyły do stworzenia wyjątkowego utworu symfonicznego, odzwierciedlającego jakość i wyjątkowość kawy Qualità Oro poprzez to, co można usłyszeć w całym procesie jej produkcji.

Projekt dźwiękowy śledzić można w Polsce na specjalnie dedykowanej stronie internetowej marki, a także w kanałach społecznościowych Lavazzy, na Facebooku i Instagramie.

Źródło: Grupa Lavazza

www.lavazzacoffee.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764