logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

  PR 04.03.2024, przeczytano 343 razy

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lavazza-przedluza-wspolprace%C2%A0z-cut-the-mustard,403319,artykul.html

Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację lokalnych projektów on top, w tym aktywacji konsumenckich, lokalnych produkcji foto i video oraz współpracę z influencerami. 

- Przedłużenie współpracy bezprzetargowo to dla nas ogromna radość i duma. Świadczy o zaufaniu, jakim kolejny rok z rzędu obdarzył nas Klient, ale także zadowoleniu z dotychczasowych rezultatów pracy agencji – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor Cut The Mustard. - Dla Cut The Mustard to potwierdzenie skuteczności i profesjonalizmu w obszarze reklamy i komunikacji marketingowej. Piąty rok współpracy to także okazja do dalszego pogłębiania relacji i lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, co z kolei może prowadzić do jeszcze bardziej efektywnych kampanii reklamowych dla włoskiej marki Lavazza.

Jednym z ostatnich działań Cut The Mustard jest komunikacja działań Lavazza x WOŚP, podczas których włoska marka kawy już po raz czwarty, wspierała cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach kampanii, we współpracy z Szaban Produkcja, nagrane zostały trzy materiały video, które opublikowane zostały w kanałach social media marki Lavazza oraz influencera – Jakoba Kosela, który współpracuje z marką już drugi rok z rzędu. W krótkich reelsach udało się zakomunikować partnerstwo Lavazzy oraz Fundacji WOŚP, a także opowiedzieć o tym, w jaki sposób Lavazza wspiera 32. Finał.

Instagram:

FB: https://www.facebook.com/LavazzaPoland

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764