logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lawenda Public Relations dla węgierskiego miasta Hévíz

  PR 19.04.2017, przeczytano 284 razy

Agencja Lawenda Public Relations prowadzi działania komunikacyjne na rzecz węgierskiego miasta uzdrowiskowego Hévíz. Destination marketing to jeden z głównych obszarów działania firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lawenda-public-relations-dla-wegierskiego-miasta-h%C3%A9v%C3%ADz,32195,artykul.html

Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z przedstawicielstwem węgierskiego miasta Hévíz położonego w południowo-zachodniej części Węgier, 200 km od Budapesztu. Znajduje się tam jeden z przyrodniczych cudów Węgier - największe na świecie biologicznie aktywne jezioro termalne, w którym można pływać. Właściwości lecznicze jeziora wykorzystywane są od dawna, a kultura uzdrowiskowa rozwija się tam od 220 lat.

Zadaniem Agencji jest promocja walorów uzdrowiskowych miejscowości wśród polskich klientów.  Zakres zleconych działań obejmuje: przygotowanie strategii oraz planu PR, media relations, w tym wyjazdy prasowe oraz doradztwo wizerunkowe.

Źródło: Lawenda Public Relations

www.lawendapr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764