logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lay's startuje z globalną kampanią UEFA Champions League 2021

  PR 12.02.2021, przeczytano 1012 razy
ilustracjastrzałka

Ulubiona na całym świecie marka przekąsek Lay's debiutuje dzisiaj z kampanią globalną, której celem jest przynoszenie poczucia wspólnoty i radości ludziom na całym świecie poprzez piłkę nożną. Edycja 2021 kampanii wspierająca największą globalną platformę marki - Ligę Mistrzów UEFA i piłkę nożną kobiet UEFA - może poszczycić się najlepszymi zawodnikami, dyscyplinami sportu i oczywiście przekąskami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lay-s-startuje-z-globalna-kampania-uefa-champions-league-2021,390211,artykul.html

W tym sezonie, kiedy kibice oglądają mecze we własnych salonach, a nie na stadionach, Lay’s stara się przenieść ekscytującą atmosferę meczów i poczucie wspólnoty towarzyszące kibicowaniu do domów dzięki nowej inicjatywie z udziałem sześciokrotnego laureata Ballon d'Or Lionela Messiego, mistrza świata Paula Pogby i zdobywczyni tytułu piłkarki roku UEFA za rok 2017 Lieke Martens.

Gwoździem programu jest „Apartment Arena” w ramach której Messi i Martens tworzą pełną energii atmosferę stadionu w budynku mieszkalnym, którego lokatorzy oglądają mecz wspólnie - chociaż oddzielnie - ze swoich balkonów. Na dźwięk otwieranej paczki chipsów Lay's, któremu nie można się oprzeć, Pogba przerywa rozgrzewkę przed meczem, aby dołączyć do zabawy, w której Lay’s łączy ze sobą członków społeczności.

- Lay’s wnosi świeże spojrzenie na codzienne czynności, takie jak oglądanie meczu z kanapy z paczką lub miską przekąsek pod ręką - powiedział Sebnem Erim, wiceprezes ds. marketingu międzynarodowego żywności w PepsiCo. - Nawet w najcięższych czasach radość jest wszędzie - wystarczy ją dostrzec i podzielić się z innymi. Lay’s to marka każdego kibica, która rozumie te emocje, a wiemy, że nie ma większej radości niż wspólne kibicowanie rozgrywkom piłki nożnej. Cieszymy się, że dzięki tegorocznemu programowi czekają nas takie chwile wspólnej radości.

Lay's i piłka nożna smakują lepiej razem - i to od dziesięcioleci. W tym roku legendarna marka stara się przywrócić między kibicami więzi, których ostatnio brakuje, dzięki interaktywnej kampanii, która zawiera jedyny w swoim rodzaju element. Messi nawiązał współpracę z Lay’s, aby zachęcić kibiców do wspólnego oglądania, dając im możliwość wysyłania spersonalizowanych filmików od samego Messiego w 10 różnych językach, zapraszających znajomych do oglądania meczu. „Messi Messages” to pierwsza na świecie innowacyjna technologia tego rodzaju, która ułatwia organizację oglądania meczu, a także umożliwia dzielenie się nieoczekiwaną radością.

Messi powiedział: - Football to najwspanialszy sport na świecie, głównie dlatego, że piłka ma moc łączenia ludzi i przynoszenia im radości, szczególnie w tych czasach. Jestem dumny, że w tym roku mogę się tym wszystkim dzielić na nowe sposoby dzięki Lay's i udziale w niezwykłych inicjatywach.

Martens powiedziała: - W ramach pierwszej inicjatywy Lay’s łączącej piłkę nożną mężczyzn i kobiet zjednoczyliśmy się, aby znajdować radość w codziennym wydarzeniu, jakim jest oglądanie meczu w domu. Myślę, że wiele osób to rozumie i znajduje siłę we wspólnej energii i radości z meczu, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy czy w jaki sposób go oglądamy.

Pogba skomentował: - Z przyjemnością wziąłem udział w kolejnej kampanii Lay's. Zawsze można tutaj liczyć na wspaniałą energię i zabawę - osobiście cieszę się, że będziemy mogli przynieść kibicom w tym roku zasłużone chwile radości.

Wieloletnie autoryzowane partnerstwo Lay’s z piłką nożną kobiet UEFA przebiega równolegle ze sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA, a wszystko to, aby przynosić emocje i łączyć kibiców ze sportowcami i ich ulubioną dyscypliną dzięki silnej, opartej na zjednoczeniu obecności w tym sporcie.

Interesujące treści cyfrowe publikowane przez Lay's oraz wyróżniające się działania promocyjne w punktach sprzedaży sprawią, że football oglądany w domu zyska dla fanów tego sportu wartość porównywalną z udziałem w meczu na żywo. Dołącz do rozmowy online i ciesz się meczami Ligi Mistrzów i Mistrzyń UEFA 2021 z Lay's oraz #BETTERTOGETHER.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764