logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Layarowa warstwa „Warszawa’44” dla Muzeum Powstania Warszawskiego już dostępna!

  PR 02.08.2011, przeczytano 1974 razy
ilustracjastrzałka

„Warszawa’44” – warstwa Layar przygotowana przez agencję interaktywną Adv.pl dla Muzeum Powstania Warszawskiego – jest już dostępna do bezpłatnego pobrania w aplikacji Layar w sklepach App Store, Android Market oraz Ovi Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/layarowa-warstwa-warszawa44-dla-muzeum-powstania-warszawskiego-juz-dostepna%21,13122,artykul.html

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła w lipcu 2011 roku na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego warstwę w aplikacji Layar – „Warszawa ‘44”. Umożliwia ona użytkownikom smartfonów zobaczenie ponad 70 punktów na mapie stolicy, które związane są z Powstaniem Warszawskim. Za pomocą warstwy „Warszawa’44” w aplikacji Layar mieszkańcy Warszawy oraz turyści mogą na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, pamiętających historię sprzed 67 lat.

W pierwszej kolejności użytkownik smartfona musi pobrać ze swojego mobilnego sklepu (AppStore, Android Market, Ovi Store) darmową aplikację Layar. Po jej uruchomieniu powinien wyszukać warstwę „Warszawa’44”. Wówczas zobaczy na ekranie smartfona obraz z kamery wzbogacony o dodatkową zawartość: zdjęcia i informacje związane z tym miejscem, na które skierowana jest kamera w telefonie. W ten sposób każdy użytkownik będzie mógł popatrzeć na Warszawę raz jeszcze – przez pryzmat wydarzeń, jakie miały miejsce przeszło 60 lat temu.

Layar wraz z warstwą „Warszawa’44” działa na popularnych urządzeniach mobilnych takich, jak:

  • iPhone 3GS
  • iPhone 4 (OS 3.1 albo nowszy)
  • telefony z systemem Android (v1.5 lub nowsze)
  • Nokia C7, C6-01, E7, N8 i N97 (z najnowszą wersją systemu Symbian)
  • Layar oficjalnie nie jest przeznaczony na tablety, ale będzie działał na iPad2 (wersja 3G) oraz na większości tabletów z Androidem.

Film prezentujący aplikację zobaczyć można w serwisie YouTube

Źródło: Adv.pl

www.adv.pl

Dodatkowe informacje:

Adv.pl to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).

Adv.pl działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosh. ADV.pl realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary.

Spółka ADV powstała w 2000 roku, jako Grupa ADV S.A. działa od 2010 roku. W październiku 2007 roku spółka debiutowała na rynku New Connect, a od 13 kwietnia 2011 akcje Grupy ADV są notowane na rynku podstawowym GPW w Warszawie. W akcjonariacie Grupy znajdują się znaczące instytucje finansowe, m.in. Investors TFI, Pekao OFE oraz Amplico OFE.

Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach:

komunikacji cyfrowej innowacyjnych technologii – outsourcing IT, tworzenie aplikacji dedykowanych, oprogramowań na urządzenia mobilne, portali webowych oraz systemów GIS
e-commerce – wsparcie sprzedaży przez Internet, tworzenie strategii i realizację programów sprzedażowych on-line.

W skład holdingu wchodzi 9 wyspecjalizowanych spółek portfelowych, a także marka SATIS i spółka ADV Finance – odpowiedzialna za obsługę finansowo-księgową wszystkich spółek z Grupy. Dwie spółki z Grupy – Codemedia oraz SMT Software – są notowane na rynku New Connect.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764