logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Layarowa warstwa „Warszawa’44” dla Muzeum Powstania Warszawskiego już dostępna!

  PR 02.08.2011, przeczytano 2141 razy
ilustracjastrzałka

„Warszawa’44” – warstwa Layar przygotowana przez agencję interaktywną Adv.pl dla Muzeum Powstania Warszawskiego – jest już dostępna do bezpłatnego pobrania w aplikacji Layar w sklepach App Store, Android Market oraz Ovi Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/layarowa-warstwa-warszawa44-dla-muzeum-powstania-warszawskiego-juz-dostepna%21,13122,artykul.html

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła w lipcu 2011 roku na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego warstwę w aplikacji Layar – „Warszawa ‘44”. Umożliwia ona użytkownikom smartfonów zobaczenie ponad 70 punktów na mapie stolicy, które związane są z Powstaniem Warszawskim. Za pomocą warstwy „Warszawa’44” w aplikacji Layar mieszkańcy Warszawy oraz turyści mogą na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, pamiętających historię sprzed 67 lat.

W pierwszej kolejności użytkownik smartfona musi pobrać ze swojego mobilnego sklepu (AppStore, Android Market, Ovi Store) darmową aplikację Layar. Po jej uruchomieniu powinien wyszukać warstwę „Warszawa’44”. Wówczas zobaczy na ekranie smartfona obraz z kamery wzbogacony o dodatkową zawartość: zdjęcia i informacje związane z tym miejscem, na które skierowana jest kamera w telefonie. W ten sposób każdy użytkownik będzie mógł popatrzeć na Warszawę raz jeszcze – przez pryzmat wydarzeń, jakie miały miejsce przeszło 60 lat temu.

Layar wraz z warstwą „Warszawa’44” działa na popularnych urządzeniach mobilnych takich, jak:

  • iPhone 3GS
  • iPhone 4 (OS 3.1 albo nowszy)
  • telefony z systemem Android (v1.5 lub nowsze)
  • Nokia C7, C6-01, E7, N8 i N97 (z najnowszą wersją systemu Symbian)
  • Layar oficjalnie nie jest przeznaczony na tablety, ale będzie działał na iPad2 (wersja 3G) oraz na większości tabletów z Androidem.

Film prezentujący aplikację zobaczyć można w serwisie YouTube

Źródło: Adv.pl

www.adv.pl

Dodatkowe informacje:

Adv.pl to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).

Adv.pl działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosh. ADV.pl realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary.

Spółka ADV powstała w 2000 roku, jako Grupa ADV S.A. działa od 2010 roku. W październiku 2007 roku spółka debiutowała na rynku New Connect, a od 13 kwietnia 2011 akcje Grupy ADV są notowane na rynku podstawowym GPW w Warszawie. W akcjonariacie Grupy znajdują się znaczące instytucje finansowe, m.in. Investors TFI, Pekao OFE oraz Amplico OFE.

Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach:

komunikacji cyfrowej innowacyjnych technologii – outsourcing IT, tworzenie aplikacji dedykowanych, oprogramowań na urządzenia mobilne, portali webowych oraz systemów GIS
e-commerce – wsparcie sprzedaży przez Internet, tworzenie strategii i realizację programów sprzedażowych on-line.

W skład holdingu wchodzi 9 wyspecjalizowanych spółek portfelowych, a także marka SATIS i spółka ADV Finance – odpowiedzialna za obsługę finansowo-księgową wszystkich spółek z Grupy. Dwie spółki z Grupy – Codemedia oraz SMT Software – są notowane na rynku New Connect.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764