logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LB Relations dla Algeco Polska

  PR 24.04.2018, przeczytano 460 razy

Od maja 2018 roku LB Relations jest odpowiedzialne za obsługę komunikacyjną Algeco Polska. Algeco Polska to europejski lider w modułach kontenerowych. Dysponuje największą flotą kontenerów w Europie oraz największa liczbą oddziałów. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz komunikację usług oferowanych przez Algeco Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lb-relations-dla-algeco-polska,36282,artykul.html

W grudniu minionego roku w wyniku fuzji Algeco połączyło się z firmą Touax. W wyniku fuzji, na rynku powstał jeden podmiot o nazwie Algeco, w Polsce jako Algeco Polska. Nowy zarząd Algeco Polska powierzył w drodze rekomendacji obsługę komunikacyjną spółki LB Relations.

- Rynek modułów kontenerowych w Polsce ma przed sobą jeszcze wiele wyzwań. Moduły kontenerowe to rozwiązania nie tylko dla budownictwa, ale również dla przemysłu, eventów, a nawet edukacji. Jednak jest on wciąż  w Polsce obciążony wieloma mitami, które nie są obecne w innych krajach Europy, w których z modułów kontenerowych buduje się szkoły czy przedszkola. Naszym celem jest zwiększanie świadomości czym są moduły kontenerowe i jak szerokie mają zastosowanie. - mówi Dorota Bieniek-Kaska, President & CEO, LB Relations

Projekt po stronie LB Relations prowadzi Marta Soluch, Communications Expert oraz Milena Świątkowska, Junior Communications Consultant.

Źródło: LB Relations

www.lbrelations.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764