logo
WIADOMOŚCI

Leadr łączy własne dane z danymi platform reklamowych

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 274 razy

LeadR, wiodąca agencja database marketingowa, rozbudowuje możliwości reklamowe o wcześniej niewykorzystywane powierzchnie. Nowa oferta spółki łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych.  Za integrację danych przetwarzanych w LeadR DMP: Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM, odpowiadać będzie Paweł Ważyński - szef nowo utworzonego działu Performance Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leadr-laczy-wlasne-dane-z-danymi-platform-reklamowych,35445,artykul.html

LeadR, spółka należąca do Netsprint Group, specjalizuje się w dostarczaniu klientom i partnerom skutecznych rozwiązań w obszarze reklamy digital. Od 2012 roku rozbudowuje swoje narzędzia oraz technologiczne zaplecze, gwarantując kompleksową realizację kampanii online. Teraz spółka do swojego portfolio włącza działania performance marketingu, które będą realizowane na platformach Google, Facebook oraz DSP. Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii skoncentrowanej na użytkowniku.

- Ogromnie cieszę się, że Paweł dołączył do naszego zespołu. Od zawsze w LeadR stawiałem na jakość danych oraz skuteczność w dostarczaniu efektów naszym Klientom. Dlatego od początku rozwijamy nasze DMP oraz kompetencje w email marketingu. Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR

Informacje o użytkownikach przetwarzane są w LeadR DMP, który obecnie agreguje prawie 7 mln rekordów. LeadR DMP zasilany jest także danymi z Netsprint Audience, największej w Polsce Spółdzielni Danych - posiadającej bazę ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych. Segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG.

Źródło: LeadR

Dodatkowe informacje:

Paweł Ważyński, jako Head of Performance Marketing, będzie nadzorował zespół odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz skuteczną realizację kampanii efektywnościowych. W obszarze jego odpowiedzialności znajdzie się również integracja danych agregowanych przez LeadR DMP z danymi z platform reklamowych. Ważyński, jako ekspert w obszarze SEM, PaidSocial i Display, z rynkiem mediowym związany jest od 10 lat. Przed przejściem do LeadR, pracował, jako Head of SEM & Social w Cube Group S.A. Kierowany przez niego zespół był wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów branży digital, m.in.: Golden Arrow 2017 (w kategoriach SEM i marketing mobilny), MIXX Awards 2017 (w kategoriach Direct Response And Lead Generation; Mobile; Use Of Technology) i Effective Mobile Marketing Awards UK (w kategorii Most Effective Use of Data). Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas koordynacji kilkuset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych, m.in takich, jak: Aviva, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, BZWBK, Santander, PLL LOT, Provident, iTaxi czy Akzo Nobel.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użyt...
Jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?
W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera.
Badanie: Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
 
sobota 26.05.2018, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone