logo
WIADOMOŚCI

Leadr łączy własne dane z danymi platform reklamowych

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 320 razy

LeadR, wiodąca agencja database marketingowa, rozbudowuje możliwości reklamowe o wcześniej niewykorzystywane powierzchnie. Nowa oferta spółki łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych.  Za integrację danych przetwarzanych w LeadR DMP: Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM, odpowiadać będzie Paweł Ważyński - szef nowo utworzonego działu Performance Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leadr-laczy-wlasne-dane-z-danymi-platform-reklamowych,35445,artykul.html

LeadR, spółka należąca do Netsprint Group, specjalizuje się w dostarczaniu klientom i partnerom skutecznych rozwiązań w obszarze reklamy digital. Od 2012 roku rozbudowuje swoje narzędzia oraz technologiczne zaplecze, gwarantując kompleksową realizację kampanii online. Teraz spółka do swojego portfolio włącza działania performance marketingu, które będą realizowane na platformach Google, Facebook oraz DSP. Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii skoncentrowanej na użytkowniku.

- Ogromnie cieszę się, że Paweł dołączył do naszego zespołu. Od zawsze w LeadR stawiałem na jakość danych oraz skuteczność w dostarczaniu efektów naszym Klientom. Dlatego od początku rozwijamy nasze DMP oraz kompetencje w email marketingu. Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR

Informacje o użytkownikach przetwarzane są w LeadR DMP, który obecnie agreguje prawie 7 mln rekordów. LeadR DMP zasilany jest także danymi z Netsprint Audience, największej w Polsce Spółdzielni Danych - posiadającej bazę ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych. Segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG.

Źródło: LeadR

Dodatkowe informacje:

Paweł Ważyński, jako Head of Performance Marketing, będzie nadzorował zespół odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz skuteczną realizację kampanii efektywnościowych. W obszarze jego odpowiedzialności znajdzie się również integracja danych agregowanych przez LeadR DMP z danymi z platform reklamowych. Ważyński, jako ekspert w obszarze SEM, PaidSocial i Display, z rynkiem mediowym związany jest od 10 lat. Przed przejściem do LeadR, pracował, jako Head of SEM & Social w Cube Group S.A. Kierowany przez niego zespół był wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów branży digital, m.in.: Golden Arrow 2017 (w kategoriach SEM i marketing mobilny), MIXX Awards 2017 (w kategoriach Direct Response And Lead Generation; Mobile; Use Of Technology) i Effective Mobile Marketing Awards UK (w kategorii Most Effective Use of Data). Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas koordynacji kilkuset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych, m.in takich, jak: Aviva, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, BZWBK, Santander, PLL LOT, Provident, iTaxi czy Akzo Nobel.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP
Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.
Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.
Algorytmy rafinacji informacji uporządkują i przeanalizują dane ukryte w internecie
Internet to potężny zbiór informacji, z którego tylko ok. 10 proc. jest zaindeksowana w wyszukiwarce Google. Do pozostałych starają się dotrzeć badacze z Centrum Rafinacji Informacji, którzy dzięki opracowanej technologii są w stanie zebrać, oczyścić i przeanalizować dane z wielu cyfrowych źródeł. Zebrane informacje pozwalają im nie tylko określić...
Telewizja z energią
Pierwsza w branży energetycznej, usługa sprzedaży prądu wraz z pakietem kanałów telewizyjnych została 1 sierpnia wprowadzona do katalogu Energi Obrót. Dzięki ofercie „Telewizja tam, gdzie Ty” klienci Energi będą mogli zabrać wraz ze swoim smartfonem i oglądać gdzie tylko zechcą 70 kanałów telewizyjnych dostępnych on-line na platformie WP Pilot.
 
wtorek 14.08.2018, 97 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone