LeadR, wiodąca agencja database marketingowa, rozbudowuje możliwości reklamowe o wcześniej niewykorzystywane powierzchnie. Nowa oferta spółki łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych. Za integrację danych przetwarzanych w LeadR DMP: Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM, odpowiadać będzie Paweł Ważyński - szef nowo utworzonego działu Performance Marketingu.
LeadR, spółka należąca do Netsprint Group, specjalizuje się w dostarczaniu klientom i partnerom skutecznych rozwiązań w obszarze reklamy digital. Od 2012 roku rozbudowuje swoje narzędzia oraz technologiczne zaplecze, gwarantując kompleksową realizację kampanii online. Teraz spółka do swojego portfolio włącza działania performance marketingu, które będą realizowane na platformach Google, Facebook oraz DSP. Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii skoncentrowanej na użytkowniku.
- Ogromnie cieszę się, że Paweł dołączył do naszego zespołu. Od zawsze w LeadR stawiałem na jakość danych oraz skuteczność w dostarczaniu efektów naszym Klientom. Dlatego od początku rozwijamy nasze DMP oraz kompetencje w email marketingu. Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR
Informacje o użytkownikach przetwarzane są w LeadR DMP, który obecnie agreguje prawie 7 mln rekordów. LeadR DMP zasilany jest także danymi z Netsprint Audience, największej w Polsce Spółdzielni Danych - posiadającej bazę ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych. Segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG.
Źródło: LeadR