logo
WIADOMOŚCI

Leadr łączy własne dane z danymi platform reklamowych

  PR 13.02.2018, przeczytano 352 razy

LeadR, wiodąca agencja database marketingowa, rozbudowuje możliwości reklamowe o wcześniej niewykorzystywane powierzchnie. Nowa oferta spółki łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych.  Za integrację danych przetwarzanych w LeadR DMP: Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM, odpowiadać będzie Paweł Ważyński - szef nowo utworzonego działu Performance Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leadr-laczy-wlasne-dane-z-danymi-platform-reklamowych,35445,artykul.html

LeadR, spółka należąca do Netsprint Group, specjalizuje się w dostarczaniu klientom i partnerom skutecznych rozwiązań w obszarze reklamy digital. Od 2012 roku rozbudowuje swoje narzędzia oraz technologiczne zaplecze, gwarantując kompleksową realizację kampanii online. Teraz spółka do swojego portfolio włącza działania performance marketingu, które będą realizowane na platformach Google, Facebook oraz DSP. Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii skoncentrowanej na użytkowniku.

- Ogromnie cieszę się, że Paweł dołączył do naszego zespołu. Od zawsze w LeadR stawiałem na jakość danych oraz skuteczność w dostarczaniu efektów naszym Klientom. Dlatego od początku rozwijamy nasze DMP oraz kompetencje w email marketingu. Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR

Informacje o użytkownikach przetwarzane są w LeadR DMP, który obecnie agreguje prawie 7 mln rekordów. LeadR DMP zasilany jest także danymi z Netsprint Audience, największej w Polsce Spółdzielni Danych - posiadającej bazę ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych. Segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG.

Źródło: LeadR

Dodatkowe informacje:

Paweł Ważyński, jako Head of Performance Marketing, będzie nadzorował zespół odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz skuteczną realizację kampanii efektywnościowych. W obszarze jego odpowiedzialności znajdzie się również integracja danych agregowanych przez LeadR DMP z danymi z platform reklamowych. Ważyński, jako ekspert w obszarze SEM, PaidSocial i Display, z rynkiem mediowym związany jest od 10 lat. Przed przejściem do LeadR, pracował, jako Head of SEM & Social w Cube Group S.A. Kierowany przez niego zespół był wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów branży digital, m.in.: Golden Arrow 2017 (w kategoriach SEM i marketing mobilny), MIXX Awards 2017 (w kategoriach Direct Response And Lead Generation; Mobile; Use Of Technology) i Effective Mobile Marketing Awards UK (w kategorii Most Effective Use of Data). Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas koordynacji kilkuset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych, m.in takich, jak: Aviva, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, BZWBK, Santander, PLL LOT, Provident, iTaxi czy Akzo Nobel.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone