logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leaf Aptus-II 10R - średnioformatowa ścianka 56 megapikseli z obrotową matrycą

   01.04.2010, przeczytano 1481 razy
ilustracjastrzałka

Leaf Aptus-II 10R to ścianka cyfrowa o rozdzielczości 56 megapikseli i fizycznym rozmiarze 56x33 mm, która wyposażona jest w obrotową matrycę, umożliwiającą zmianę orientacji bez demontażu korpusu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leaf-aptus-ii-10r---srednioformatowa-scianka-56-megapikseli-z-obrotowa-matryca,10476,artykul.html

Zastosowana matryca CCD pozwala uzyskać zdjęcia o rozdzielczości 9288 na 6000 pikseli (56 megapikseli) w 345-megabajtowych plikach TIFF kodowanych w 16 bitach, przy zakresie czułości ISO 80-800.

Inne ważne cechy to tryb seryjny pozwalający na wykonanie 1 klatki na sekundę, 3,5-calowy wyświetlacz LCD umożliwiający dotykowe sterowanie urządzeniem, a także, co najważniejsze, opcja przełączania orientacji sensora pomiędzy pionową i poziomą bez obracania korpusu, która przyda się szczególnie średnioformatowym portrecistom, umożliwiając płynne wykonywanie sesji nawet przy użyciu statywu.

Sugerowana cena ścianki Leaf Aptus-II 10R to niecałe 25 tysięcy euro.

Źródło: Leaf

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764