logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leasing z Xerox na 102 procent

  PR 13.11.2015, przeczytano 1441 razy

Do końca grudnia klienci Partnerów Xerox mogą zawrzeć umowę leasingową, dzięki której nie zapłacą dodatkowo za wszelkie rutynowe wymiany materiałów eksploatacyjnych, usuwanie usterek czy wymianę części zamiennych. Na ofercie zyskają również Partnerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leasing-z-xerox-na-102-procent,26535,artykul.html

Korzyści dla klienta…

Leasing Xerox jest leasingiem operacyjnym, co oznacza, że korzystający z niego zalicza do kosztów uzyskania przychodu wszystkie opłaty jakie ponosi na rzecz finansującego – raty leasingowe. Precyzyjne ustalenie kosztów umożliwia stała stopa procentowa o jaką oparta jest kalkulacja leasingu, a brak tabeli opłat oznacza, że użytkownik końcowy nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z finansowania urządzeń. W ramach umowy lesingowej FSMA (Full Service Maintenance Agreement) regulowana jest również kwestia obsługi serwisowej maszyny: klient płaci za każdą wykonaną kopię, a koszt wydruku zawiera wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne oraz wydatki na przeglądy i naprawy. Kontrakt podpisywany jest w formie jednej umowy, a faktura opiewa jednocześnie na kwotę opłat za leasing i serwis.

Udogodnienia zaoferowane przez Xerox sprawiają, że całkowity koszt finansowania umowy wynosi jedynie 102%. Po zakończeniu okresu leasingowania istnieje też możliwość wykupienia urządzenia.

…i dla partnera

Partner, którego klient zdecyduje się skorzystać z umowy leasingowej, ma pewność, że proponuje stabilną finansowo ofertę znanej i zaufanej marki. Z łatwością ustali również marże i prowizje leasingowe zgodne z wcześniejszymi ustaleniami umowy partnerskiej.

Urządzenia dostępne w promocji to: Xerox WorkCentre 3655, 6655 (format A4) i Xerox WorkCentre 5325, 7225, 7830 i Xerox Phaser 7800 (format A3).

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764