logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free: Ambasadorzy marki trenują na osiedlu

  PR 22.05.2020, przeczytano 1841 razy
ilustracja

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W końcu Lechendy mogą wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free%3A-ambasadorzy-marki-trenuja-na-osiedlu,387124,artykul.html

Lech Free od lat zachęca do aktywności fizycznej, realizując niestandardowe działania. Po serii uszytych na miarę obecnej sytuacji treningów live na Facebooku, przyszedł czas, by pójść o krok dalej. Ambasadorzy marki, uzbrojeni w maty, megafony i zapas Lecha Free, ruszyli na jedno z warszawskich osiedli. Ich cel: wspólna rozgrzewka, która doda mieszkańcom energii na cały dzień i zainspiruje do systematycznej aktywności. Medalista Igrzysk Olimpijskich Damian Janikowski i trenerka personalna Natfit prezentowali między innymi pompki i skłony w oparciu o balustradę, bieg bokserski w miejscu, przysiady czy wymachy. Początkowo mieszkańcy podchodzili do aktywności z dystansem, jednak już po kilku minutach na balkonach zebrała się spora grupa sąsiadów. Marka udowadnia, że aktywność podczas kwarantanny nie jest zarezerwowana dla profesjonalnych sportowców – jest potrzebna dla każdego z nas, by mimo niesprzyjających okoliczności pozostać w dobrej formie.

Opublikowany na kanałach marki film z całego wydarzenia i liczne reakcje odbiorców udowadniają: Polacy są gotowi, by wstać z kanap! W licznych komentarzach użytkownicy polecają swoje osiedla, do realizacji podobnej akcji.

Trening zrealizowany został w ramach kampanii Lech Free pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”. Za realizację pomysłu odpowiada agencja Tailor Made PR, zaś reakcje mieszkańców warszawskiego osiedla uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764