logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free 0,0% podbija Saharę

  PR 21.03.2019, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

Cztery dni pustynnego biegu, 50, a nawet 120 km do pokonania, 86 śmiałków i jedna idea – #możeszwszystko. Tak podsumować można zakończony 17 marca Runmageddon Sahara – pełen ekstremalnych wyzwań bieg przeszkodowy, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-0%2C0procent-podbija-sahare,381742,artykul.html

Runmageddon Sahara to wieloetapowy, ekstremalny bieg terenowy, którego trasy prowadziły przez pustynię piaszczystą, kamienistą i góry. Na zawodników, oprócz przeszkód przygotowanych przez organizatorów imprezy, czekały przede wszystkim trudne warunki atmosferyczne, serwowane przez królową wszystkich pustyń – Saharę. Wydarzenie sportowe było jednak nie tylko okazją do sprawdzenia swojej „siły i charakteru”, ale przede wszystkim do udowodnienia sobie, że jeśli chcesz - #możeszwszystko. Hasło to, od przeszło roku, w swojej komunikacji wykorzystuje Lech Free 0,0%. Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka w 2019 roku została sponsorem strategicznym wszystkich eventów sportowych realizowanych pod parasolem Runmageddonu.

ilustracjastrzałka

W ramach współpracy z Runmageddonem, marka wysłała na Saharę dwójkę swoich ambasadorów – Julitę Kotecką-Nerek, trenerkę biegową, oraz Pawła Nerka, trenera crossfitu. Para stanęła w gronie najlepszych i wystartowała na najtrudniejszym dystansie biegu – 120 km z przeszkodami. Razem udowodnili, że niezależnie od tego, jaką dyscyplinę trenujesz, #możeszwszystko – nawet wziąć udział w pustynnym biegu. Kotecka w swojej kategorii zajęła 3 miejsce wśród kobiet, a Nerek znalazł się w gronie 10 najlepszych zawodników.

Runmageddon Sahara to jednak dopiero początek. Oprócz pustynnych zmagań w Maroku, przyjdzie czas również na kilkanaście imprez biegowych w Polsce, na mecie których na każdego z zawodników czekać będzie orzeźwiający i bezalkoholowy Lech Free 0,0%. To piwo skierowane do osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia, które na co dzień chętnie uprawiają sport – zawodowców, jak i amatorów. Takich, które chcą cieszyć się smakiem piwa, bez konieczności rezygnowania z codziennych aktywności.

ilustracjastrzałka

Kompleksową obsługą działań związanych ze współpracą obu marek zajmują się: Tailor Made PR (komunikacja PR oraz współpraca z influencerami, produkcja contentu, a także moderacja sportowej grupy na Facebooku #możeszwszystko), Cut The Mustard (obsługa kanałów social media Lech Free 0,0%) oraz Zenith Optimedia (zakup mediów).

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764