logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free 0,0% Active Hydrate startuje z nową kampanią

  PR 14.04.2022, przeczytano 1230 razy
ilustracja

Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-0%2C0procent-active-hydrate-startuje-z-nowa-kampania,395491,artykul.html

 W spocie poznajemy historię ciężko trenującego śmiałka, który po wysiłku fizycznym nawadnia organizm Lechem Free 0,0% Active Hydrate. Napój ma specjalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, na przykład po aktywności sportowej lub w upalne dni.

W spocie ponownie pojawił się bard, występujący we wszystkich reklamach marki Lech Kompanii Piwowarskiej. Charakterystyczne "Le Le Le Le" ponownie zagości na ustach wszystkich, którzy lubią smak piwa, szukają orzeźwienia i chcą czegoś więcej. Lech Free 0,0% Active Hydrate to połączenie bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, za jego produkcję dom produkcyjny MOON Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Projekt opakowań opracowało Prism Studio. Działania digital, Social Media, współpracę z influencerami i komunikację PR prowadzi agencja Cut the Mustard.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764