logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free 0,0% podbija Saharę

  PR 21.03.2019, przeczytano 430 razy
ilustracjastrzałka

Cztery dni pustynnego biegu, 50, a nawet 120 km do pokonania, 86 śmiałków i jedna idea – #możeszwszystko. Tak podsumować można zakończony 17 marca Runmageddon Sahara – pełen ekstremalnych wyzwań bieg przeszkodowy, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-0%2C0procent-podbija-sahare,381742,artykul.html

Runmageddon Sahara to wieloetapowy, ekstremalny bieg terenowy, którego trasy prowadziły przez pustynię piaszczystą, kamienistą i góry. Na zawodników, oprócz przeszkód przygotowanych przez organizatorów imprezy, czekały przede wszystkim trudne warunki atmosferyczne, serwowane przez królową wszystkich pustyń – Saharę. Wydarzenie sportowe było jednak nie tylko okazją do sprawdzenia swojej „siły i charakteru”, ale przede wszystkim do udowodnienia sobie, że jeśli chcesz - #możeszwszystko. Hasło to, od przeszło roku, w swojej komunikacji wykorzystuje Lech Free 0,0%. Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka w 2019 roku została sponsorem strategicznym wszystkich eventów sportowych realizowanych pod parasolem Runmageddonu.

ilustracjastrzałka

W ramach współpracy z Runmageddonem, marka wysłała na Saharę dwójkę swoich ambasadorów – Julitę Kotecką-Nerek, trenerkę biegową, oraz Pawła Nerka, trenera crossfitu. Para stanęła w gronie najlepszych i wystartowała na najtrudniejszym dystansie biegu – 120 km z przeszkodami. Razem udowodnili, że niezależnie od tego, jaką dyscyplinę trenujesz, #możeszwszystko – nawet wziąć udział w pustynnym biegu. Kotecka w swojej kategorii zajęła 3 miejsce wśród kobiet, a Nerek znalazł się w gronie 10 najlepszych zawodników.

Runmageddon Sahara to jednak dopiero początek. Oprócz pustynnych zmagań w Maroku, przyjdzie czas również na kilkanaście imprez biegowych w Polsce, na mecie których na każdego z zawodników czekać będzie orzeźwiający i bezalkoholowy Lech Free 0,0%. To piwo skierowane do osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia, które na co dzień chętnie uprawiają sport – zawodowców, jak i amatorów. Takich, które chcą cieszyć się smakiem piwa, bez konieczności rezygnowania z codziennych aktywności.

ilustracjastrzałka

Kompleksową obsługą działań związanych ze współpracą obu marek zajmują się: Tailor Made PR (komunikacja PR oraz współpraca z influencerami, produkcja contentu, a także moderacja sportowej grupy na Facebooku #możeszwszystko), Cut The Mustard (obsługa kanałów social media Lech Free 0,0%) oraz Zenith Optimedia (zakup mediów).

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764