logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free 0,0% podbija Saharę

  PR 21.03.2019, przeczytano 445 razy
ilustracjastrzałka

Cztery dni pustynnego biegu, 50, a nawet 120 km do pokonania, 86 śmiałków i jedna idea – #możeszwszystko. Tak podsumować można zakończony 17 marca Runmageddon Sahara – pełen ekstremalnych wyzwań bieg przeszkodowy, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-0%2C0procent-podbija-sahare,381742,artykul.html

Runmageddon Sahara to wieloetapowy, ekstremalny bieg terenowy, którego trasy prowadziły przez pustynię piaszczystą, kamienistą i góry. Na zawodników, oprócz przeszkód przygotowanych przez organizatorów imprezy, czekały przede wszystkim trudne warunki atmosferyczne, serwowane przez królową wszystkich pustyń – Saharę. Wydarzenie sportowe było jednak nie tylko okazją do sprawdzenia swojej „siły i charakteru”, ale przede wszystkim do udowodnienia sobie, że jeśli chcesz - #możeszwszystko. Hasło to, od przeszło roku, w swojej komunikacji wykorzystuje Lech Free 0,0%. Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka w 2019 roku została sponsorem strategicznym wszystkich eventów sportowych realizowanych pod parasolem Runmageddonu.

ilustracjastrzałka

W ramach współpracy z Runmageddonem, marka wysłała na Saharę dwójkę swoich ambasadorów – Julitę Kotecką-Nerek, trenerkę biegową, oraz Pawła Nerka, trenera crossfitu. Para stanęła w gronie najlepszych i wystartowała na najtrudniejszym dystansie biegu – 120 km z przeszkodami. Razem udowodnili, że niezależnie od tego, jaką dyscyplinę trenujesz, #możeszwszystko – nawet wziąć udział w pustynnym biegu. Kotecka w swojej kategorii zajęła 3 miejsce wśród kobiet, a Nerek znalazł się w gronie 10 najlepszych zawodników.

Runmageddon Sahara to jednak dopiero początek. Oprócz pustynnych zmagań w Maroku, przyjdzie czas również na kilkanaście imprez biegowych w Polsce, na mecie których na każdego z zawodników czekać będzie orzeźwiający i bezalkoholowy Lech Free 0,0%. To piwo skierowane do osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia, które na co dzień chętnie uprawiają sport – zawodowców, jak i amatorów. Takich, które chcą cieszyć się smakiem piwa, bez konieczności rezygnowania z codziennych aktywności.

ilustracjastrzałka

Kompleksową obsługą działań związanych ze współpracą obu marek zajmują się: Tailor Made PR (komunikacja PR oraz współpraca z influencerami, produkcja contentu, a także moderacja sportowej grupy na Facebooku #możeszwszystko), Cut The Mustard (obsługa kanałów social media Lech Free 0,0%) oraz Zenith Optimedia (zakup mediów).

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764