logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free i Polska Liga Esportowa nawiązały współpracę

  PR 25.10.2021, przeczytano 556 razy
ilustracja
Starcie Lechend od lewej Damian Janikowski, Wojciech Łozo Łozowski, Daniel STOMP Płomiński

Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment esportu. We współpracy z Ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu, bo przecież Lechendy mogą wszystko!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-i-polska-liga-esportowa-nawiazaly-wspolprace,393525,artykul.html

Rynek esportowy w Polsce i na świecie od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty. Szacuje się na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie „The game industry of Poland — Report 2020”, że w Polsce gamingiem zajmuje się już 16 milionów użytkowników. Staje się on jednym z najpopularniejszych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu, zarówno wśród młodzieży, jak i dorosłych. W odpowiedzi na rosnący trend marka Lech Free Kompanii Piwowarskiej nawiązała współpracę z Polską Ligą Esportową, stając się oficjalnym partnerem PGE Dywizji Mistrzowskiej. Celem kooperacji jest udowodnienie, że te dwa z pozoru różne światy mają ze sobą wiele wspólnego. Oba wymagają wielu godzin przygotowań, treningów czy otwartości umysłu, a rolą marki jest zapewnienie orzeźwienia po wykonanym wysiłku, nie tylko tym fizycznym.

Współpracę promuje pięć odcinków, pokazujących zmagania influencerów w nietypowych rozgrywkach o nazwie: Starcie Lechend. Jego bohaterami są wspomniani Ambasadorzy Lecha Free oraz zawodnicy Polskiej Ligi Esportowej: Sebastian NEEX Trela, Daniel Stomp Płomiński, Jacek Minise Jeziak i Mikołaj Mouz Karolewski. W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach: ze świata sportu i gamingowej, wymieniając się doświadczeniami ze swojego pola zainteresowań. W pierwszym odcinku zobaczymy test celności i refleksu w grze CS: GO w wykonaniu Damiana Janikowskiego oraz Stompa (gamera), który spróbuje przerzucić brązowego medalistę Mistrzostw Olimpijskich na matę, a następnie wykonać wykop z pół obrotu. Gospodarzem programu realizowanego w ramach współpracy jest Wojciech ŁOZO Łozowski, znany jako wokalista Afromental, aktor i prezenter, i prywatnie fan gamingu i streamer.

Pierwszy odcinek Starcia Lechend

Jak sportowcy, którzy wcześniej nie mieli styczności ze światem gamingu poradzili sobie z tym zadaniem? – podsumował Damian Janikowski:

– Nie myślałem, że taki rodzaj sportu może pochłaniać tyle czasu i wymagać takiego poświęcenia. Profesjonalni gracze przed zawodami ćwiczą głównie pamięć mięśniową oraz synchronizację oko-ręka, żeby zwiększyć szybkość i precyzję reakcji. Esport jest dyscypliną strategiczną, więc oprócz umiejętności grania, mentalne podejście, czyli „głowa” jest jednym z najważniejszych czynników zwycięstwa zarówno w sporcie, jak również w wielu innych dziedzinach.

Autorami projektu są: Polska Liga Esportowa i marka Lech Free. Produkcją materiałów wideo zajęła się ekipa High Spot. Dodatkowo, przy tworzeniu serii Starcie Lechend z ramienia marki Lech Free pracowały: Tailor Made PR – współpraca z influencerami i komunikacja z mediami, Cut the Mustard –  działania w digitalu i social mediach oraz Zenith – zakup i planowanie mediów. 

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764