logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

  PR 18.05.2022, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

Rusza Lech Free Challenge, nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej –  lidera polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych. W ramach aktywacji, razem z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów – Krzysztofem Gonciarzem, Lech Free rzuca wyzwania swoim ambasadorom. W ten sposób marka po raz kolejny inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikiem pierwszego wyzwania jest Rafał Jonkisz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-rzuca-wyzwanie-ambasadorom-lech-free-challenge,395895,artykul.html

Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko.

W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności.

Kampania realizowana jest z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i topowi polscy e-sportowcy.

Jak działa Lech Free Challenge? Każde wyzwanie składa się z 2 etapów. W pierwszym etapie Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer.

W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali” a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów z portfolio marki. Wyzwania inspirowane nowym, nawadniającym wariantem Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu.

W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza.

W pierwszym challenge'u decyzją internautów Rafał Jonkisz wykonał „Balet pod wodą”. Choć nowe aktywności nie są mu straszne, spotkanie z tak niszowym i jednocześnie spektakularnym sportem, jak pływanie synchroniczne, było zaskakującym doświadczeniem i… wycisnęło z niego ostatnie poty.

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764