logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

  PR 18.05.2022, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Rusza Lech Free Challenge, nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej –  lidera polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych. W ramach aktywacji, razem z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów – Krzysztofem Gonciarzem, Lech Free rzuca wyzwania swoim ambasadorom. W ten sposób marka po raz kolejny inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikiem pierwszego wyzwania jest Rafał Jonkisz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free-rzuca-wyzwanie-ambasadorom-lech-free-challenge,395895,artykul.html

Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko.

W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności.

Kampania realizowana jest z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i topowi polscy e-sportowcy.

Jak działa Lech Free Challenge? Każde wyzwanie składa się z 2 etapów. W pierwszym etapie Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer.

W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali” a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów z portfolio marki. Wyzwania inspirowane nowym, nawadniającym wariantem Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu.

W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza.

W pierwszym challenge'u decyzją internautów Rafał Jonkisz wykonał „Balet pod wodą”. Choć nowe aktywności nie są mu straszne, spotkanie z tak niszowym i jednocześnie spektakularnym sportem, jak pływanie synchroniczne, było zaskakującym doświadczeniem i… wycisnęło z niego ostatnie poty.

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764