logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Ice Bloody Orange: nowy letni smak od Leszka

  PR 27.03.2017, przeczytano 1115 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina Lech Ice właśnie się powiększyła. Dołączył do niej wyjątkowy smak – Bloody Orange. Nowy, orzeźwiający wariant świetnie sprawdzi się w upalne i pełne słońca dni. Rodzina Lech Ice będzie wsparta ogólnopolską kampanią reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-ice-bloody-orange%3A-nowy-letni-smak-od-leszka,31960,artykul.html

- Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą – mówi Mateusz Banach, młodszy menedżer marki Lech.

Nowy wariant polubią Ci, którzy na upalne dni poszukują piwa o mniejszej goryczce i lubią delikatny, a zarazem rześki, owocowy smak. Miksy piwa z lemoniadą z rodziny Lech Ice zawierają 2% alkoholu, czyli mniej niż klasyczne lagery.

W nadchodzący sezon Lech Ice wchodzi z nowymi, apetycznymi opakowaniami, a do spróbowania wariantu Bloody Orange zachęca etykieta w energetycznym pomarańczowym kolorze, przedstawiająca soczyste owoce.

Promocja Lech Ice Bloody Orange będzie wsparta ogólnopolską kampanią mediową. Jej elementem będzie znany już spot reklamowy z rozbitkami z bezludnej wyspy, których w upalny dzień chłodzi Lech Ice.

Za kreację spotu i materiałów graficznych Lech Ice Bloody Orange odpowiada agencja GPD, a za nowy design opakowań – Mango Design. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, natomiast agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.

Lech Ice Bloody Orange dostępny jest w sprzedaży od 20 marca br.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764