logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Ice: Bitwa mixów piwnych w kampanii ATL

  PR 05.05.2015, przeczytano 2308 razy
ilustracja

W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha ICE – znanego polskim konsumentom Lecha ICE Shandy oraz nowej pozycji na rynku – Lecha ICE Diesel, czyli mieszanki piwa z colą. Kampania ATL-owa składa się z serii spotów telewizyjnych, kampanii outdoorowej i digitalowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-ice%3A-bitwa-mixow-piwnych-w-kampanii-atl,24761,artykul.html

Kampania rozpoczęła się od mocnego uderzenia – Lech ICE Diesel rzucił wyzwanie wszystkim cytrusowym mixom piwnym. Nadszedł bowiem czas na rozpoczęcie rebelii i zakończenie raz na zawsze hegemonii cytrusów. Zwolennicy Shandy podjęli wyzwanie, odpowiadając luzem i pozytywnym nastawieniem do życia. Konsumenci muszą opowiedzieć się po jednej ze stron i zdecydować czy szukają w życiu emocji i wybierają Diesla, czy też dążą do harmonii i równowagi z Shandy.

Kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji GPD, produkcją spotów – wyreżyserowanych przez Pawła Borowskiego – zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, za postprodukcję odpowiada studio Platige Image. Kampanię w social media oraz działania Digital prowadzi agencja Lubię to, a za wszelkie działania Public Relations odpowiada agencja Publicon. Materiały trade’owe przygotował Afekt, zaś za nowy design opakowań odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

Dodatkowe informacje:

Lech ICE Shandy oraz Lech ICE Diesel to mixy piwne tworzone z połączenia Lecha Premium oraz lemoniady (Shandy) i coli (Diesel). Wchodzący właśnie na rynek Lech ICE Diesel to unikalne połączenie dwóch najbardziej lubianych przez Polaków napojów – piwa i coli. Jest to bardzo popularny mix w wielu europejskich krajach, m.in. w Niemczech i Austrii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764