logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech it Easy: wyjątkowy koncert Natalii Szroeder

  PR 12.09.2023, przeczytano 241 razy

Za nami wyjątkowy koncert Natalii Szroeder, który odbył się w ramach konkursu realizowanego przez markę Lech Easy. Dziesięciu zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi uczestniczyło w ekskluzywnym, intymnym koncercie artystki i - pomimo przeszkód - Lech it Easy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-it-easy%3A-wyjatkowy-koncert-natalii-szroeder,401356,artykul.html

W konkursie Lecha Easy wyłoniono dziesięciu szczęśliwców na prywatny koncert Natalii Szroeder, zaplanowany na dachu Heron Live Hotel, który jest położony w otoczeniu wody i zieleni tuż nad Jeziorem Rożnowskim.

Plany zmodyfikował deszcz, który przywitał zwycięzców utrudniając organizatorowi konkursu realizację nagrody. Nie wpłynął on jednak na pozytywny nastrój uczestników. Hasło „Lech it Easy!”, promujące nowy produkt marki Lech, które jest zachętą do złapania dystansu i cieszenia się chwilą sprawdziło się w niesprzyjających warunkach.

Ze względu na pogodę koncert zorganizowano w hotelu, dzięki temu zyskał bardziej kameralną atmosferę.

Chcieliśmy zachować wakacyjny klimat, lekkość, bo chodzi o fun i zabawę – mówi Natalia Szroeder i podkreśla, że był to dla niej wyjątkowy, bardzo osobisty występ.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764