logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium

  PR 25.06.2019, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy cykl koncertów pod szyldem LECH MUSIC Tour.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-music---kolejna-odslona-letniej-kampanii-lecha-premium,383007,artykul.html

Leszek znany jest ze swojego zamiłowania do zabawy w rytmie najlepszej muzyki. W te wakacje dla wszystkich swoich fanów przygotował dawkę atrakcji, która zaspokoi nawet najbardziej wymagających festiwalowiczów. Osią letniej komunikacji marki jest hasło „z Leszkiem lato zawsze jest pełne muzyki”. Już wystartował cieszący się w ubiegłym roku dużym zainteresowaniem quiz. By wziąć w nim udział, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i zmierzyć się pytaniami dotyczącymi muzyki. W każdym tygodniu konkursu 1500 osób, które najlepiej poradzi sobie z quizem, zdobędzie koszulki zaprojektowane przez takich artystów jak Dawid Ryski, Lis Kula czy Miss Pank. Dodatkowo, wśród projektów znajdą się również wzory dedykowane trzem festiwalom, na których spotkamy markę: Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Nie mogło być inaczej: stworzenie motywu koszulki na Najpiękniejszy Festiwal Świata Leszek ponownie powierzył Jerzemu Owsiakowi.

Chcąc celebrować festiwalowy klimat przez całe wakacje, marka przygotowała także trzy limitowane edycje puszek, które stylem nawiązują do imprez, na których od lat gości LECH Premium. Za design puszki z motywem Audioriver stoi Piotr Hołub, projekt na OFF Festival przygotował Lis Kula zaś ilustrację na Pol’and’Rock, podobnie jak koszulkę, stworzył Jerzy Owsiak. LECHA nie trudno będzie spotkać również podczas samych festiwali. Na każdym z nich przygotował swoją strefę, a obecne na Pol’and’Rock Miasteczko Leszka odkryje przed uczestnikami jeszcze więcej niespodzianek niż dotąd. Nie zabraknie Kuźni Talentów, Strefy Eko i wielu innych atrakcji, które co roku umilają czas festiwalowiczom. Przełomowym krokiem ze strony marki jest jednak wprowadzenie na festiwalu kubków pochodzących w 100% z recyklingu oraz nadających się do ponownego przetworzenia.

To jednak nie koniec planów marki. W tym roku, przygotowała także cykl LECH MUSIC Tour, w ramach którego przez całe wakacje organizowane będą koncerty znanych polskich artystów. Miasta, jakie znajdą się na jego trasie, Leszek zdradzi już niebawem na swojej stronie, gdzie dostępne są szczegóły całej wakacyjnej aktywności: www.lech.pl

Letnia komunikacja marki potrwa do końca sierpnia. Za przygotowanie spotu reklamowego, strony www oraz za działania w social media odpowiada agencja Cut the Mustard. Współpracę z influencerami i grafikami oraz działania PR koordynuje agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia, zaś nad technicznym przebiegiem konkursu i zgłoszeniami czuwa Afekt.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764