logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium

  PR 25.06.2019, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy cykl koncertów pod szyldem LECH MUSIC Tour.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-music---kolejna-odslona-letniej-kampanii-lecha-premium,383007,artykul.html

Leszek znany jest ze swojego zamiłowania do zabawy w rytmie najlepszej muzyki. W te wakacje dla wszystkich swoich fanów przygotował dawkę atrakcji, która zaspokoi nawet najbardziej wymagających festiwalowiczów. Osią letniej komunikacji marki jest hasło „z Leszkiem lato zawsze jest pełne muzyki”. Już wystartował cieszący się w ubiegłym roku dużym zainteresowaniem quiz. By wziąć w nim udział, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i zmierzyć się pytaniami dotyczącymi muzyki. W każdym tygodniu konkursu 1500 osób, które najlepiej poradzi sobie z quizem, zdobędzie koszulki zaprojektowane przez takich artystów jak Dawid Ryski, Lis Kula czy Miss Pank. Dodatkowo, wśród projektów znajdą się również wzory dedykowane trzem festiwalom, na których spotkamy markę: Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Nie mogło być inaczej: stworzenie motywu koszulki na Najpiękniejszy Festiwal Świata Leszek ponownie powierzył Jerzemu Owsiakowi.

Chcąc celebrować festiwalowy klimat przez całe wakacje, marka przygotowała także trzy limitowane edycje puszek, które stylem nawiązują do imprez, na których od lat gości LECH Premium. Za design puszki z motywem Audioriver stoi Piotr Hołub, projekt na OFF Festival przygotował Lis Kula zaś ilustrację na Pol’and’Rock, podobnie jak koszulkę, stworzył Jerzy Owsiak. LECHA nie trudno będzie spotkać również podczas samych festiwali. Na każdym z nich przygotował swoją strefę, a obecne na Pol’and’Rock Miasteczko Leszka odkryje przed uczestnikami jeszcze więcej niespodzianek niż dotąd. Nie zabraknie Kuźni Talentów, Strefy Eko i wielu innych atrakcji, które co roku umilają czas festiwalowiczom. Przełomowym krokiem ze strony marki jest jednak wprowadzenie na festiwalu kubków pochodzących w 100% z recyklingu oraz nadających się do ponownego przetworzenia.

To jednak nie koniec planów marki. W tym roku, przygotowała także cykl LECH MUSIC Tour, w ramach którego przez całe wakacje organizowane będą koncerty znanych polskich artystów. Miasta, jakie znajdą się na jego trasie, Leszek zdradzi już niebawem na swojej stronie, gdzie dostępne są szczegóły całej wakacyjnej aktywności: www.lech.pl

Letnia komunikacja marki potrwa do końca sierpnia. Za przygotowanie spotu reklamowego, strony www oraz za działania w social media odpowiada agencja Cut the Mustard. Współpracę z influencerami i grafikami oraz działania PR koordynuje agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia, zaś nad technicznym przebiegiem konkursu i zgłoszeniami czuwa Afekt.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764