logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Premium z kampanią na 20. Przystanek Woodstock

  PR 19.06.2014, przeczytano 2131 razy
ilustracjastrzałka

Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-premium-z-kampania-na-20.-przystanek-woodstock,21972,artykul.html

- Lech Premium reprezentuje wartości spójne z ideą Przystanku Woodstock. Jest marką adresowaną do ludzi pozytywnych, energicznych i śmiało patrzących w przód – mówi Hubert Olczak, młodszy kierownik marki Lech. – Woodstock to festiwal, na którym króluje przyjaźń, wolność i autentyzm, dlatego współpraca z Fundacją WOŚP jest naturalną konsekwencją naszych dotychczasowych działań.

Na potrzeby kampanii powstał 10-sekundowy materiał z udziałem Jurka Owsiaka, który będzie emitowany razem z każdą z trzech wyświetlanych wcześniej reklam (Eskimosi, meksykański zapaśnik i restaurator). W krótkim filmie Jurek zaprasza na jubileuszowy festiwal z Lechem Premium.


Za sprawą Lecha Premium miłośnicy muzyki poczują klimat Przystanku Woodstock jeszcze przed startem imprezy. Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki. Dwa dedykowane projekty czerpią inspiracje z muzycznych festiwali. Pierwszy budzi skojarzenia z Woodstockiem z 1969 r., na którym królowało hipisowskie „Flower Power”. Ta ideologia jest wciąż żywa, zwłaszcza w takich miejscach jak polski Przystanek Woodstock. Z kolei motywy znajdujące się na drugiej puszce nawiązują do rockowych festiwali lat 80. i 90. W tamtych czasach atrybutem każdego bywalca koncertów był plecak-kostka i znajdujące się na nim, przypinane agrafkami naszywki. Te pojawiły się w drugim wzorze puszki. Na obu opakowaniach konsumenci odnajdą popularne hasła, takie jak: „Miłość, przyjaźń, rock’n’roll”, czy „Make love not war”. Także wskaźniki temperatury wykonane z termoczułej farby, wprowadzone w tym roku przez markę, przyjmą rockowy charakter. Pod wpływem zmiany temperatury informować będą o tym, kiedy piwo jest „cold”, a kiedy „cool”. Komunikację marketingową w punktach sprzedaży wspierać będą również materiały POS.

Na terenie imprezy pojawią się atrakcje Lecha, które uprzyjemnią życie woodstockowiczów. Mobilna kuchnia i łazienka oraz 6 ton lodu w wiaderkach to tylko niektóre z zaplanowanych niespodzianek.

Co więcej, komunikaty Lecha Premium pojawią się w pociągach zmierzających do Kostrzyna oraz tych, którymi podróżować będą wracający z festiwalu. O obecności marki w tym mieście będzie też przypominał outdoor w jego kluczowych lokalizacjach.

Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Jubileuszowe puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764