Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
- Lech Premium reprezentuje wartości spójne z ideą Przystanku Woodstock. Jest marką adresowaną do ludzi pozytywnych, energicznych i śmiało patrzących w przód – mówi Hubert Olczak, młodszy kierownik marki Lech. – Woodstock to festiwal, na którym króluje przyjaźń, wolność i autentyzm, dlatego współpraca z Fundacją WOŚP jest naturalną konsekwencją naszych dotychczasowych działań.
Na potrzeby kampanii powstał 10-sekundowy materiał z udziałem Jurka Owsiaka, który będzie emitowany razem z każdą z trzech wyświetlanych wcześniej reklam (Eskimosi, meksykański zapaśnik i restaurator). W krótkim filmie Jurek zaprasza na jubileuszowy festiwal z Lechem Premium.
Za sprawą Lecha Premium miłośnicy muzyki poczują klimat Przystanku Woodstock jeszcze przed startem imprezy. Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki. Dwa dedykowane projekty czerpią inspiracje z muzycznych festiwali. Pierwszy budzi skojarzenia z Woodstockiem z 1969 r., na którym królowało hipisowskie „Flower Power”. Ta ideologia jest wciąż żywa, zwłaszcza w takich miejscach jak polski Przystanek Woodstock. Z kolei motywy znajdujące się na drugiej puszce nawiązują do rockowych festiwali lat 80. i 90. W tamtych czasach atrybutem każdego bywalca koncertów był plecak-kostka i znajdujące się na nim, przypinane agrafkami naszywki. Te pojawiły się w drugim wzorze puszki. Na obu opakowaniach konsumenci odnajdą popularne hasła, takie jak: „Miłość, przyjaźń, rock’n’roll”, czy „Make love not war”. Także wskaźniki temperatury wykonane z termoczułej farby, wprowadzone w tym roku przez markę, przyjmą rockowy charakter. Pod wpływem zmiany temperatury informować będą o tym, kiedy piwo jest „cold”, a kiedy „cool”. Komunikację marketingową w punktach sprzedaży wspierać będą również materiały POS.
Na terenie imprezy pojawią się atrakcje Lecha, które uprzyjemnią życie woodstockowiczów. Mobilna kuchnia i łazienka oraz 6 ton lodu w wiaderkach to tylko niektóre z zaplanowanych niespodzianek.
Co więcej, komunikaty Lecha Premium pojawią się w pociągach zmierzających do Kostrzyna oraz tych, którymi podróżować będą wracający z festiwalu. O obecności marki w tym mieście będzie też przypominał outdoor w jego kluczowych lokalizacjach.
Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Jubileuszowe puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA